Heeeeeeeeeel licht streepje!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik heb mijn NOD maandag maar ik kon me  gister niet meer inhouden om te testen, maar helaas die was negatief!
maar ik heb nu al steken en een soort ongie gevoel terwijl ik pas op de ongiedag zelf pijntjes voel
dus toen ik vanochtend wakker werd heb ik er nog een gedaan en daar verscheen een heeeeeeel licht streepie
nou ja ik ga zondag of maandag weer testen ik moet ze (de Testen) toch eerst bestellen!!

wat denken jullie?? zou het wat zijn of verbeeld ik het me??
ik ben gister ook op kraamvisite geweest, ooohhhww wat een klein moppie!!!

IK WIK OOK!!!!!!! weeeeehhhh

liefs Prietje

hey prieje gefeliciteerd alvast n streep in n streep
veel liefs tamaar

JIPPIE!!!!

van e gefelisiteerd!!! Streep is streep!

kuskus marieke

Ik had ook op de dag van mij nod een licht streepje en een dag erna ook een licht streepje, toen heb ik een week later weer getest en een hele dikke streep!
Ligt denk ik aan de hoeveelheid zwangerschapshormoon wat je in je bloed hebt!

GEFELICITEERD!!!!!!!!

Ik spreek je wel op het zwanger zijn forum!

xxxx ssuss (bijna 7 wk zw)

Ik ga je ook alvast voorzichting feliciteren hoor!! Heb je mijn verhaal gevolgd?
Je moet echt een CB test gaan halen want die zijn super nauwkeurig en duidelijk. Echt heel fijn!!

Heel veel succes, ik duim voor je!!

O, wat spannend Prietje,

Ik heb hetzelfde als jij! Net een test gedaan en een heeeel licht streepje. Ben haast bang dat ik hem alleen maar zie omdat ik het wil. Maar zie het toch echt!
Denk inderdaad dat we nog niet genoeg zwangerschapshormoom hebben aangemaakt. Ik heb twee testen gekocht, dus overmorgen nog maar een keer testen!
Alvast een voorzichtige felicitatie van mij!

Groetjes.

GEFELICITEERD!!!

Streep=streep dus zwanger!!!

Geniet er maar vast van!!

Liefs,

Tammy

Prietje...van e proficiat!!!
Geniet er maar lekker van!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan