Heeeeeeeeeel veel foto's van Lydia's eerste verjaardag!

A

Anoniem

Guest
Jullie wilden veel foto's? Hier komen ze... het zijn er iets te veel om overal commentaar bij te schrijven, maar ze spreken wel voor zich

En een heeeeeeeeeeeeeeeel kleine beetje cadeautjes:

En deze meot ik ook nog even laten zien: ben zo trots: met haar vingerverfkunst heeft ze een prijs gewonnen bij de Super om de hoek, en dat op 0-jarige leeftijd! Tshirt is nog wel heel veel maatjes te groot

Voor nog meer vuile snoetjes: kijk op mijn hyves   http://riannelydia.hyves.nl/

Hoop dat zowel de foto's als de link er fatsoenlijk opstaan...moet allemaal nog ff wennen.

Het was in ieder geval een geweldige eerste verjaardag!
Groetjes, Rianne en Lydia

Voor jullie de weg kwijt raken tussen al het speelgoed: de cadeautjes van gisteren staan vanaf de driewieler tot en met alles op het tafeltje. Zal de foto ook even plaatsen in een nieuwe dominotopic!

Heerlijk hoor om te zien. Wat geniet ze van d'r taart zeg. Echt hele leuke foto's en wat heeft ze een boel kadootjes gehad zeg. Jeetje echt leuk.

Nog gefeliciteerd en je kunt echt zien dat ze heeft genoten.

grt nathalie

Nou nou jij bent echt super verwent Lydia! wat een boel spulletjes, je hoeft je voorlopig niet meer te vervelen. En je kan al zo goed kleuren, een echt grote meid.

Misschien een beetje laat, maar als nog gefeliciteerd! Op naar de 2 jaar!

Dikke kus, Nanda en Tess

Leuke foto's, vooral die eerste met haar grote kijkers onder dat feesthoedje vind ik mooi!
Groetjes mv Thom

Oh wat leuk zeg!! Kan niet wachten tot we jamie's verjaardag hebben.

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan