heeeeeeelp

Hoi dames,

Ik wordt toch een beetje gek hoor. Ik ben nog altijd niet ongi, al 24 dagen overtijd. Jaaa, ik weet het t is mijn eerste ronde, maar het is echt ambetant hoor, weten dat je niet zwanger bent en zo maar zitten wachten op je ongi zodat je verder kunt met een volgende ronde. We klussen nu maar als we zin hebben, maar dat wachten op die ongi wuurt wel onnoemelijk lang. Heeft iemand hier nog ervaring mee?

Liefs,
bea

Hi Bea,
Ben je pas net gestopt met de pil?
Dan kan het goed kloppen dat het langer duurt voordat je ongi wordt!

Je kan niets anders doen dan wachten. Begrijp dat dat behoorlijk frustrerend is maar wachten is echt het enige dat je kan doen...

Als het echt te lang gaat duren of je krijgt klachten kan je altijd naar de HA gaan natuurlijk!

Succes

En ik hoop dat het snel doorzet voor je zodat je weer verder kan hobbyen!

Liefs
Bieb.

Hoi Bea,

Toen ik met de pil gestopt was werd ik na 28 dagen ongi. Ik dacht dat mijn cyclus vanaf toen wel regelmatig zou zijn, maar de volgende ongi bleef uit. De ha zei dat ik gewoon moest wachten,en ja hoor, na 50 dagen overtijd werd ik ongi. De troep van de pil zat nog in mijn lijf, en dat moest er eerst uit.
Gewoon afwachten dus.....

Groetjes Mireille

Bedankt dames voor jullie reacties, had weer eens even steun nodig. Ik ben eind mei gestopt met de pil, ongi geworden en ben toen daarna gewoon ongi geworden na 30 dagen, (wou 1 maand wachten met te klussen voor een baby om de piltroep uit mijn lichaam te laten)en ik dacht toen ook dat mijn cyclus vanaf toen wel regelmatig zou verlopen. Ik ben ondertussen ook naar ha geweest en die zei dat het geen afkickverschijnsel van de pil is want dat die troep al lang uit mijn lichaam is. Nu weet ik het ook niet meer, alle eigenlijk wel, ik heb gewoon een onregelmatige cyclus. Hij zei ook dat ik gewoon moest afwachten en dat, als ik mij misselijk voelde of anders dan anders, ik wel eens een test kon doen, maar voor de rest gewoon verderklussen. Ja daar heb je het dan mee gehad he.
Nog eens bedankt,

grtjs,
Bea

Terug
Bovenaan