heeeeeel licht streepje

Ik voel me vrij onzeker! Weet niet goed wat te denken. Ik word er stilaan gek van. Ik ben 3 dagen overtijd. Gisteren heb ik een test gedaan van Romed, en ik zie na ongeveer 3 min. een heeeeel licht 2e streepje. Vandaag opnieuw een romed test gedaan, weer een heeeel licht streepje. Ik heb ook een pre-test gedaan, en weer hetzelfde! Zou ik nu zwanger zijn...? Moet ik enkele dagen wachten voor ik opnieuw test? Heeft iemand hiermee ervaring?
xxx

Een streepje is een streepje... het streepje komt als je de zwangerschapshormonen in je licham hebt... als je net zwanger bent zijn het er nog niet zoveel, dus streepje licht, maar als je niet zwanger bent, dan geen hormonen en dus geen streepje (ook niet een klein beetje...). Lijkt mij dus dat ik je na je 3 streepjes kan zeggen dat je zwanger bent en dat ik je kan feliciteren... goed hoor!!!

Dank je voor het snelle antwoord.
kan het toch niet goed geloven, denk dat ik binnen enkele dagen toch nog een testje ga doen van Clear blue, voor de zekerheid. Want het is toch een heeeel licht 2e streepje.

A.

Idd een streepje is een streepje, maar ik zou idd voor alle zekerheid toch ook eens een test doen van een ander merk.
Maar volgens mij ben je zwanger.

grtjs,
Bea

Had ook een heeeeeeeeeeeel licht streepje; moest echt heeeeeeeeel goed kijken. Heb w.s. een hele vroege mikraam gehad na 5 dagen en daarna nog eens een zwangerschapstest gedaan (had ik al uit de verpakking gehaald n.l.)toen zag je dus helemaal niets!
Van harte gefeliciteerd; streepje=streepje. w.s. is het over een aantal dagen een dikke vette streep!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan