heeeeeel licht

A

Anoniem

Guest
heb deze week al 7  testen gedaan, en allemaal heeeeel licht gestreept. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld, en heb veel slijm... duid dit op een zwangerschap??? Bij Ian kreeg ik de eerste keer ook niet meteen een dikke streep, heeft iemand hier ervaring mee???

brigit

He Brigit,

Een streep is een streep, dus zwanger! ook al is de streep erg licht.  GEFELICITEERD MEID!!

(Ik hoop tenminste dat je het nu over een andere test hebt  dan de CB digitaal,
want de teststaaf van de CBdigital  mag je niet bekijken (zie mijn reactie op je andere topic), het afleesvenster geeft aan wat de uitslag is).

groetjes,
Dion

Net zoals Dion al zei: streep = streep, dus ZWANGER!!!

Gefeliciteerd meid.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Dion, ik heb ondertussen nog 3 etos testen gedaan, en heel dun gestreept (je ziet t haas niet, wel als je lanegr kijkt hihi)
Ik ga morgenochtend nog maar een x testen, durf eigenlijk nog niet zo blij te zijn. Weet jij misschien hoe het met de echo's zit??? Met Ian kreeg ik r 1 met 10 weken en 1 met 20 weken, is dat nog steeds???

Je moet met ca 8 weken een afspraak maken met de VK en dan krijg je met 10 of 12  weken een 1e echo (ligt eraan wat gewoon is bij de Vk of gyn waar je gaat), en dan een 2e echo met 20 weken. Dat is nog steeds zo, tenzij er een medische indicatie is om al eerder een echo te maken. (helaas heb ik zelf de 10 weken echo nog niet mogen meemaken, heb alleen inwendige echo's gehad met een zwangerschap van 5 weken (1e mk)  en bij de 2e mk tot 7,5 week).

nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan de komende maanden! ik hoop dat we snel mogen volgen.

groetjes,
Dion

He Dion,

Vanaf dit jaar ga je al van af week 8 naar de verloskundige of gynaecoloog voor de eerste echo. Dit is omdat alle vrouwen de mogelijkheid moeten krijgen op een prenatale screening. Dat moet voor week 11 gebeuren (bloedprikken).

Groetjes Shanaz

ha,
 wat een hele goede test is is de clear blue, die zegt het niet in streepjes maar in een woord, zwanger of niet zwanger. is echt een goede. heb m al 6 keer gebruikt en hij bevalt mij erg goed.
19.95 voor 3 testen. zijn ook te koop bij etos.
ook per stuk, maar ik kocht een doosje van 3 want ik wilde toch na evt een positive test nog een test doen.

ben benieuwd.

groetjes

Terug
Bovenaan