Heeeeeel vreemd!

Ik zat/zit nu in mijn langere cyclus. de ene keer is die 36 dg en dan andere keer rond de 40/41.
afgeopen dinsdag was mijn nod en vanaf dinsdag begonnen er gekke draderige bruine dingetjes te komen met witte afscheiding.
woensdag werd het wat bruiniger en donderdag was de bruinige sfscheiding te veel voor een inlegkruisje en eigenlijk te weinig voor een tampon.

Normaal als ik ongi word is er in eens gewoon veel bloed. dat heb ik nu niet. En heb ook niet echt dat ik tampons nodig heb... Wil ook gewoon chekken wat er uit komt voor zooi.

Heb in deze cyclus op dag 12 mijn kijkoperatie gehad en de week na deze operatie heb je ook last van bloed/oudbloed verlies omdat ze toch je baarmoeder en eileiders zijn binnen geweest.

Het geen wat ik verlies deze week lijkt er erg op. Maar is dus niet echt ongi voor mijn gevoel.
Heb al bij een andere toppic gelezen dat iemand dit ook al eens gehad heeft en dat dat dan dr ongi geweest is en daarna gewoon weer een eispron met als gevolg weer een gewone ongi.

Heeft er iemand hier al een kijkoperatie gehad en weet over welk "oud"bloedverlies ik het heb?
En had je dan na de kijk operatie een gewonen ongesteldheid.

Ik had namelijk na de HSG wel een gewone ongesteldheid

Ja ik denk dat dat allemaal met de operatie te maken heeft, er is ook weer heel wat gebeurd in je lichaam en die moet gewoon herstellen, en ik denk dat dat oud bloed daar heel goed bij past,
Ik had dat ook, en mijn ongesteldheid was echt veel later pas.
Ook heb ik een hsg gehad, maar dat is wel heel iets anders, dan word het juist schoon gemaakt had ik het idee.

Als je je zorgen maakt, gewoon even bellen.

Terug
Bovenaan