heeeeel apart!

hallo
dit is echt vreemd! ik heb ongeveer 6 week geleden miskraam gehad, was na 3 week weer keurig ongesteld(wel heel hevig)
nu zit ik dus een paar dagen na mn ei(vermoed ik) en nu begin ik ineens puistjes te krijgen en de blauwe aders zijn terug op mn borsten!  dit zijn voor mij zwangerschapstekenen! heeeeel vreemd! begin me nu af te vragen of ik de vorige keer wel ongesteld moest zijn geweest, want het lijkt haast wel of ik zwanger ben!
ik was van de week ook al af en toe misselijk en duizelig en kan smorgens niet wakker worden en moe moe moe moe!
 hellup,
liefs marjolein

ojee, ik heb ook bloedverlies nu!
klein beetje oud bloed! zal het een innestelling zijn????
ik moet pas vrijdag over een week de duivels krijgen....
oh ik hoop het zo!!!!!!
ik heb nog een test liggen, maar moet nog meer als een week wachten...zucht!
liefs marjolein

tjee meid wat spannend!!! Ik hoop voor je dat het al weer raak is!! Ik was ook meteen na mijn MK zwanger, nooit gedacht zo snel!!! nu al weer 6 weken! duurt dan nog lang het voordat je weer kunt testen!!

veel succes hoor!! toi toi

liefs sweety

ohhh ik word gek! nog een dikke week wachten! het bloeden is nu gestopt....
het lijkt wel echt op een innestelling!! maar het lijkt me zo vroeg! bij vorige zwangerschap had ik dit ongeveer 6 dagen voor nod en nu dus iets van 8 dagen... hmmm, kan dit zo vroeg??? weet iemand dit??

liefs marjolein

Hoi,

Ik heb al heel wat af gegoogeld en het kan inderdaad!!! Ik heb namelijk ook 6 dagen na mijn pos. ovu-test oud bloed verloren en daarna lichtbruin slijm gedurende 1,5 dag ttoen was het over! Op dag 19 van mijn cyclus dus. Moet nog tot de 10e wachten voor meer duidelijkheid. Vind het zo spannend!!!
Hoop voor ons dat het een teken is!

Groetjes
Ineke

nou, bah, heb gister toch de duivels gekregen!!!! baal echt flink! heb gister echt even flink de hele middag zitten janken! is ook nog oud zeer van de miskraam denk ik. Ik had ook echt even zoiets van, ja shit, ik had nu gewoon 14 wk zwanger moeten zijn!!!! bah bah bah! wat is het leven soms hard!
 liefs marjolein

Hoi hoi,

Sterkte, ik hoop dat het snel wel lukt. Maar moeilijk is het wel dat afwachten. Ik ben daar ook heel slecht in. Ik mag van geluk spreken dat zwanger worden als vanzelf gaat (het blijven lukt minder, ik heb wel al 3 mooie kindjes maar ook 2 mk), anders werd ik echt knetter gek.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan