heeeeel druk meisje,pijnlijk

Wilde eens vragen of andere dit ook herkennen, ben 34+2 en ze is zo ontzettend druk,heel de dag door.
Maar gi av werd ik ineens misselijk, bijna overgeven, en ze werd zo wild dat ik dacht dat ze eruit kwam.heel mn buik is een golfslagbad en ze doet me ook echt pijn..daarna ook ff oefenweeen, dacht echt dat t begonnen was..slaap heel onrustig..moet ik me zorgen maken?

Nee joh, geen zorgen maken.
Mijn eerste twee jongens waren ook heel erg druk in de buik. Idd golfslagbad is een goede omschrijving.
Ik dacht vaak 'wat doe je allemaal daar binnen'.

Nu zwanger van een meisje....en deze is juist super rustig van binnen. Hoop dat het een voorteken is hahah.
Ze is alleen nu sterker en duwt soms wel hard tegen mijn maag (misselijk en maagzuur).

Maar volgens mij zegt t niks hoor.
En hoef je je niet ongerust te maken. Anders bel je toch even de verloskundige.....dan kan zij je gerust stellen.

Groetjes mama3007

Ik kan je geruststellen, heb precies hetzelfde! Zoooooo druk heel de dag door, niet normaal. Vannacht was het ook echt continu zo, bijna geen oog dichtgedaan.. Wat zal ik blij zijn dat ik bevallen ben en het eindelijk rustig is in m'n buik ;-) Dan zeggen de mensen, dan heb je je handen vol aan de baby maar dat maakt me niet uit, ik ben dat gedraai en gerommel zo zat, van mij mag het over 3 weken komen.. M'n zoontje was ook behoorlijk aanwezig in m'n buik, verloskundige stond er ook steeds versteld van maar zeiden wel, beter dit dan dat je het bijna niet voelt.. Tja, dat is natuurlijk zo, maar soms... ;-) Ach ja, nog even volhouden maar!

Die kleine had het ws bere gezellig daarbinnen gister avond :) we sneu dat je er zelf kast van hebt. Het kindje is nu ook groter en de ruimte kleiner dus kan me voorstellen dat het wat ruiger aanvoelt.

Ook hier een schatig lief poppetje wat inmiddels de hele zwangerschap meer schopt dan haar broer. Ik voel het links en rechts, hoog en laag. Het kindje is al ingedaald dus ik vraag me af wat ze doet en hoe. De vk zei dat ze nu nog wel om hun as kussen draaien haha. Tikkie links, tikkie rechts ? Geen idee.

Hier ook mega herkenbaar, waar ik dacht dat broerlief druk was, is kleine zus nog vele malen erger, echt bij vlagen ook pijnlijk voor mij.

Ik weet nog van de eerste dat ik dat getrappel echt ook wel heb gemist na de bevalling.

Blij te horen dat het herkenbaar is..mooie is dat ik vorig jaar zwanger was van mn tweeling, en dat zij lang niet zo druk waren als dit meisje..ze word denk een profvoetbalster

Bij mij ook hoor! Gisteren deed het pijn aan mijn ribben en ze ligt echt heel hoog. Precies onder mijn rechterborst. Ja heel fijn een kindje in je buik, maar ben er nu wel klaar mee!

Terug
Bovenaan