Heeeeel goed kijken....

A

Anoniem

Guest
Haihai

Afgelopen weken heb ik ook allelei klachtjes die zouden kunnen vallen onder zwanger zijn, maar dat heb ik ELKE MAAND

Het stomme is: elke maand kan ik het niet loslaten. Deze maand ben ik er juist heel rustig onder.
Pijnlijke borsten, sinds gisteren erger. En steekjes in mijn onderbuik. Als ik plas met meer druk of nies, dan steekt het onderin... Zucht!

Eergisten heb ik getest (of zondag? In ieder geval veeeeel te vroeg) en dus niks. Maar vanmorgen was er een heeeeeel licht streepje te zien. Ik moest de test echt draaien in het licht, want je kon 'm niet vanuit alle standen zien. Mijn man zag 'm ook. Zou het dan toch???
Ik hoop het zo. Of houden we onszelf voor de gek?
Mijn NOD is 3 juni, dus nog een paar daagjes te gaan.

nou za; ik je dan vast heel voorzichtig feliciteren
doe voor de zekerheid nog een test smorgens vroeg?
en laat wat weten

Dag Fiepke!

We doen geloof ik aan kruisbestuiving. Ik reageer op jouw bericht en jij op de mijne... Ook handig. Als deze bestuiving nou ook kondjes verzorgd

Deze test was vanmorgen. De testen van matcare zeggen betrouwbaar te zijn vanaf 4 dagen voor NOD. Vandaag was drie dagen ervoor. Later, toen de test een uur lag, was de streep wat duidelijker, maar dat geldt niet, toch?
Kan het streepje na lang liggen toch roze worden zonder HCG? Weet jij dat?

ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet weet, maar ik denk dat als je al een licht streepje hebt, dat dat al telt
hier zeggen we een streep is een streep

heey woedel
nou ik had een paar weken terug een negi test,en na een uur liggen zag ik ook heel licht een tweede steepje.Maar hij telt dan niet meer!!
maar...als je al wat zag dan denk ik dat ik ook maar vast je handje schud want inderdaad:streepje=streepje!!!! (gefeliciteerddd!!!)

kuss xx moniek
(ik morgen test,5 dgn overtijd...spannennnnnnd)

Hmmmm, maar niet te hard juichen dan, tenminste nu nog niet.

Terug
Bovenaan