heeeeel licht positief!!

hoi meiden,
wie kan me ff helpen hahah,
ik heb vanmorgen 2 dagen voor nod ook een kruidvat test 2 voor 5 euro gedaan
en die was heeeeeeel licht positief.
dacht eerst dat het een foutje was dus ik net nog 1 gedaan en die was weer heeel licht positief
ik een digitale van clear blue gedaan en die zei niet zwanger wat moet ik nou????

iemand een idee?

veel liefs shirley
 
Shirley,

Het kan wezen dat je te vroeg hebt getest en dat de een al licht aangeeft dat je wel zwanger bent en de ander nog niks aangeeft. Ik zou over een paar dagen nog een keer testen. Succes.

Groetjes,

Joyce
 
he meis, meestal die van clearblue digitaal moet direct zwanger geven als je dat daad werkelijk bent, maar als de andere licht zijn is wel vreemd, zal als ik jou was even wachten, kan zijn dat de clearblue test fout is , want fout testen kan je alleen als je wel zwanger bent maar hij geeft negatief aan niet anders om.

Dus zou pas ruim een week na je nod testen dan heb je iets meer hcg hormonen als je zwanger zou zijn.

sterkte er mee en s6 liefs
 
sommige testen hebben meer hormoon nodig als andere de ene test van kruidvat was bij mij positief en die van predictor negatief maar ben nu toch 11 weken zwanger
 
Die van de kruidvat zijn gevoeliger dan die van de clearblue. Dus die testen dan eerder positief. Ik zou even wachten en t dan nog ns proberen met ochtendurine, miss heb je dan een betere test.

succes

xx
 
idd die van de kruidvat zijn gevoeliger ik heb een week voor dat ik ong moest worden 3 testen gedaan eerst 1 van de kruidvat en was net als jou licht posetief en toen 1 van claer bleu die gaf aan niet zwanger en een dag erna weer 1 van de kruidvat en toen werd was het weer posetief en toen ook iets duidelijker dus ik zou ook even een paar dagen wachten succes en laat je het even weten .
liefs
 
Terug
Bovenaan