heeeeel raar, maar hopelijk echt waar!!!

A

Anoniem

Guest
hoi Dames,

een aantal maanden gelden ben ik veel op het forum geweest, maar nu ben ik al een tijdje weg omdat ik eerst een half jaar moest wachten omdat ik geen eisprong bleek te hebben. Met het idee, uitgerust van vakantie terug te komen, en dan weer eens naar de dokter gaan, kwam ik kotsmisselijk en met hele pijnlijke borsten van vakantie terug!!!
Zo ziek dat ik zelfs vandaag niet ben gaan werken. Mijn man en mam dachten dat ik toch wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar ik durfde er niet aan te geloven. Toch gisteren met mijn stoute schoenen aan een test van clearblue gekocht, maar ik durfde hem niet te doen, veel te bang voor een negatieve uitkomst. Maar nu ik kotsmisselijk in bed lag heb ik heel veel moed verzameld en hem toch gedaan, en raad eens.........................een dikke +, binnen 10 sekonden!!!! Joehoe!!! Ik geloof dat ik zwanger ben, maar troela als ik ben, ik ga straks nog ff een andere test doen, voor de zekerheid.
Nou wie had dat gedacht, zonder eisprong zwanger raken, blijkbaar was er toch een eitje eigenwijs genoeg om te springen. Dus voor alle dames waar het ook niet meteen wil lukken, kop op, bij mij is het ook gelukt!!

Goetjes
                  Joy

Dat kan dan toch niet meer missen? Van harte meid! super!

Groetjes Suusje

ha Suus

bedankt voor je snelle reactie, ik zit namelijk helmaal alleen thuis en mijn man weet het nog niet! Je bent dus eigenlijk de eerst die het weet! Alleen heb ik de verloskundige al opgebeld en daar mag ik vanmiddag al heen! Ik heb geen idee  hoe ver ik ben, omdat ik dus al 6 maanden niet mer ongesteld ben geweest, en de verloskundige vond dat reden genoeg voor een echo!!! Nu al!!!!
Ik ben mega zenuwachtig, hopelijk kunnen ze al wat zien en kan ik mijn man ontzettend verassen vanavond als ie thuis komt!!

Groetjes
                            Joy

Hey meis,

Wat ontzettend leuk voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!
GEFELICITEERD!!!!!!!
Een hele fijne zwangerschap toegewenst!
Maare weet je nu wel wanneer je bent uitgerekend??

Groetjes Annemiek
16w4d(juni 2006 mama's)

Ik zie net staan dat je vanmiddag naar de vk moet omdat je niet weet hoe ver je ben, sorry.
Succes vanmiddag en laat je het even weten?

Hoi Joy,

Meid gefeliciteerd! Wat ontzettend spannend zeg deze dag voor jou. Je weet nu dat je zwanger bent en vandaag ook nog naar de verloskundige. Ik hoor graag hoe het was!

Gr helen (ronde1 na miskraam, 2e kindje)

hoi hoi hoi

Ik kom net van de verloskundige vandaan, ik ben al 6 weken en 2 dagen!! En alles zag er tot dusverre goed uit!!!!!!
Ik ben zo blij, dit had ik helemaal niet meer verwacht!!!
Nu kan ik vanavond mijn man ff een hartaanval bezorgen, dat ie papa wordt. Vanmorgen om 11 uur voor het eerst getest, om 12 uur de verloskundige gebeld en nog geen 2 uur later weet ik ik dat alles er OK uitziet, hoezo sneltrreinvaart?!?!
Alleen nu wil ik wel tegen de rest van de wereld mijn  mond houden tot ongeveer 10 weken, dan heb ik de tweede echo ook al gehad dan, en dan is het toch alemaal wat zekerder.
Joehoe....ik ben helemaal happy, nu ben ik met plezier kotsmisselijk, het heeft nu tenminste een reden!! Hopenlijk blijft alles goed gaan.
Ik ben dus 2 september uitgerekend, en mijn man en ik zijn ook allebei in september jarig, wordt als het goed is lekker druk dus.
Nou ik ga wachten tot mijn man thuiskomt en dan kan ik hem al de echo fotoos laten zien, het is nog maar 6 mm groot, maar je kunt hem echt al zien.

Groetjes
                            Joy

Joy wat een geweldig verhaal!!
Wat een bof, ben je zomaar twee weken verder!

En wat goed dat je gelijk voor die echo kon komen.
Nou die vent van jou valt gelijk weer van z'n stoel als tie thuis komt.

Veel plezier met het vertellen en een fijne zwangerschap.

TeHa
(vandaag 10 weken)

Terug
Bovenaan