heeeeel raar

hallo allemaal,
ik weet niet of jullie me nog kennen van zwanger worden forum maar ik ben al heel lang niet meer hier geweest ,maar ik kom nu toch eens hier kijken omdat ik ergens mee zit en dat is:
12 jan heb ik test gedaan en die was positief dus wij helemaal blij want het heeft best lang geduurd dat we zwanger waren ,[ik liep al bij gyn en was met clomid bezig] dus ik gyn gebelt en daar mocht ik dan vorige week donderdag heen toen was ik 5weken en 6 dagen dat dacht ik tenminmte maar dat twijfel ik nu nog omdat ze bij die echo toen niks hebben gezien wel een wit vlekje maar de gyn kon niet zeggen wat dat was hij zei het is messchien nog te vroeg om iets te zien dus kom volgende week maar terug en dan zie je wel wat als het goed is dus wij gisteren voor de 2de keer terug en toen was er bijna nog niks te zien alleen klein zwart puntje maar gyn wist niet wat dat was dus ik moest nog een zwangerschapstest in ziekenhuis doen en dan zou ik vandaag de uitslag krijgen dus hij belde toen strks en hij zei dat de test positief was ,hij zei dat het 2 dingen konnen zijn of het is nog in een hele prille stadium dat we later eisprong hebben gehad dan we dachten of er is in het begin iets mis gegaan maarja dat denkt de gyn ook niet omndat ik geen erge bloedverlies en buikpijn heb gehad.
dus nu moeten we weer wachten ,is wel om gek van te worden die onzekerheden!!!!
volgende week donderdag moet ik weer terug van echo dus we moeten nog even afwachten.
wat denken jullie hiervan?
gr mutske
 
Hoi Mutske

Wat vervelend voor je deze onzekerheid het is nog wel vroeg denk ik voordat je iets kan zien.
Ik hoop voor je dat alles goed komt heb er in iedergeval een goed gevoel bij ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Het kan best zo zijn dat je gewoon je eisprong laat hebt gekregen dus vandaar.
De gyn ziet teminste wat zitten dus meisie gewoon positief blijven denken.
GR NIEM
 
hoi is erg vervelend ja.
Bij mij wisten ze het ook niet ik was 5 weken zwanger achteraf terwijl ik zelf dacht aan 11 weken.
Je hoeft ook niet meteen bloedingen of pijn te krijgen, ik had het dus pas 7 weken later toen het allang mis was.
Probeer positief te denken, komt het vast wel goed.
 
Terug
Bovenaan