heeeeelp!

Ik word gek van mijn zoontje van 9 maanden! Hij is de hele dag aan het jengelen (nu al een maand lang) omdat het kruipen maar niet wil lukken. Ik word er nu zo gek van dat vandaag mijn stoppen zijn doorgeslagen en ik al de hele dag aan het huilen ben! Ik weet niet meer wat ik moet doen.. Hij zal toch wel eens gaan kruipen? Maar hij is er al meer dan een maand mee bezig! Ik kan er nu niet meer tegen.. Heeft iemand dezelfde ervaring of een tip?
 
Lieverd,

Maak je niet gek, dat is heel normaal, heb ik met mijn kids precies zo gehad! Hij is gewoon gefrustreerd omdat hij iets wil wat hem nog niet lukt! Zo gauw hij het kan, is het gejengel over. Helaas kun je niks doen om dit proces te versnellen. Wij hebben dit gehad bij het het omrollen, van rug naar buik ging, maar terug dus neit, dus jengelen en schreeuwen (de hele dag door!) "leren zitten", leren kruipen, zelf opstaan, en nu begint de ellende weer omdat ze willen lopen, maar nog niet goed durven. Als dat lukt, is die phase, denk ik (hoop ik!), helemaal afgesloten.

Houdt moed, het wordt snel beter!

Groetjes en sterkte,
Een tweelingmama!
 
Terug
Bovenaan