Heeeeey Allemaal!

A

Anoniem

Guest
Zoooo, eindelijk weer eens even tijd gevonden om lekker te "forummen"!!
Alhoewel, het is alweer 22.30, en wil ECHT om 23.00 uur naar bed....ahum...
Mijn meisje slaapt de laatste week niet goed, of ze ligt de hele nacht te spelen (HARD te spelen!!) of ze begint een paar keer per nacht/avond keihard te huilen...pffff, wel vermoeiend hoor!
Vanavond is ze ook alwer 1 keer schreeuwend wakker geworden...hoop dat ze nu doorslaapt de rest van de nacht!

Nou, ik ga nog even snel naar alle discussies/onderwerpen kijken en dan dus (hoop ik!!) slapen.....!

Weltrusten alvast!

X 4dec

hey 4 dec,

ik ben ook een poosje niet geweest, mn internet lag eruit  maar vervelend joh van je meisje, ik hoop dat het snel weer beter gaat vooral s'nachts zo vermoeiend........

groetjes susanne

Heeey 4 december,

Vervelend zeg, dat je meiske zo slecht slaapt. En erg vermoeiend ook...
Hier is het ook al een paar avonden huilend wakker worden...maar de nachten zijn gelukkig rustig.

Ik hoop maar dat het snel beter gaat voor je...

Hier is het ook tobben met de avonden en nachten. Echt om gek van te worden.
En ik ben al zo moe  en kan dit er eigenlijk niet bij hebben.

Zo af en toe begin ik echt m'n geduld te verliezen hoor. Ik kan me nu ook voorstellen dat het een keer gebeurt dat ik m'n geduld echt ga verliezen en dingen ga doen die ik niet gedaan zou hebben als ik m'n geduld niet verloren had. (Is het nog te volgen?).
Ik hoop maar dat het zover niet komt en dat onze Thom de rust weer gaat vinden.
Dan hebben wij het ook.

groetjes Ida

Hoi 4dec,

tis wat met dat slapen, hé? Hoort ook bij de leeftijd, of ze spoken met de slaapjes overdag óf   'savonds en 'snachts (worst case scenario: allebei) Vannacht werd Isis ook huilend wakker, ik heb haar even opnieuw ondergestopt en ben naast haar gaan zitten tot ze bijna sliep...............gelukkig viel ze ook weer in slaap voordat ik weer in mijn eigen bed lag. Hoe gaan haar slaapjes overdag?
Isis haalt nog geen 2 uur op een dag en is ook niet helemaal uitgerust, hangerig, meer jengelen (ook wel lief, hoor) Best een beetje vermoeiend,

x Esther

Hoi 4 dec.

Ook ik ben wat minder hier te vinden geweest.
Teun heeft in 1 1/2 week 4 boventandjes gekregen dus ook hier volop slapeloze nachten,ik weet dus hoe je je voelt!!
Moe,moe,moe
Ik herken ook dat spelen in bed,dat gaat een half uurtje goed en dan krijgt hij volgens mij honger van het spelen dus dan gaat het over in huilen en dat stopt niet voor hij een halve fles naar binnen heeft.
Balen dus!!!
Hopelijk is het maar een fase en gaat die heeeel snel over!
Succes!!

Groetjes Mikkie.

Nou, het gaat (afkloppen!!!!!) al iets beter snachts....
Ze word nu wel nog 1 of 2 keer schreeuwend wakker, maar als ik haar dan (in haar bedje) troost, is het weer goed. De nacht word zo dus wel nog 1 of 2 keer onderbroken, ook niet echt fijn, maar beter dan de HELE nacht wakker liggen!
Overdag is ze in 1 keer veeeeel minder aan het slapen! Moet er echt even aan wennen, het was zooo'n slaapkopje. En nu smorgens 1,5 uur en smiddags ook ongeveer 1,5 uur.
Voor sommigen zal dit misschien lang zijn, maar ze sliep een paar weken geleden nog smorgens van 9 tot 12.00 en smiddags van 14.30 tot 17.00 uur! En dan nog moesten we haar vaak wakker maken.

Och ja, zolang ze overdag "gezellig" is vind ik het niet erg. Hoop alleen dat de nachten snel weer helemaal goed gaan!

X 4dec

Terug
Bovenaan