heeeel kort ongesteld

A

Anoniem

Guest
dag meiden,

het volgende... ik had afgelopen vrijdag mijn NOD dag.. die dag erna begon er bruine afscheiding te komen.. dit bleef doorgaan tot gisternacht en toen is de ongesteldheid doorgezet.. en nu 1 dag later is het al voorbij!!>!!??! 1 dag ongi? nu alleen heeeel af en toe een beetje bruine afscheiding... dat kan toch niet?
tijdens mijn pilgebruik was ik het altijd 4 a 5 dagen...
vorige maand was ik het ook wel 3 a 4 dagen ofzo....

Hai Dagmar,

Ik heb precies het zelfde als jij aan geeft.
Ik snap er ook al niets meer van.
Al wist ik niet zeker of dat zondag me nod dag
was of as vrijdag het zal zijn????
Maar nu werd ik dus zondag ook donker bloed zeg
maar en maandag en gister alleen bruin en niet veel.
En nu is er al bijna niets meer heel vreemd toch!!!!

Maar veder heb ik geen klachten meer zoals vorige week.

Ik snap ook niets meer van dit vrouwen lichaam.
Zal het dan toch met ontpillen te maken hebben??
Ik ben nu 3 maand van de pil af...

Groetjes Belinda

Hoi allemaal,

Ik Ben sinds februari gestopt met de prikpil en ben 17 september voor het eerst ''ongesteld'' geworden. ook alleen maar bruin en een week lang. Ik ben een week eraf geweest en ben het toen weer geworden tot nu toe ook weer alleen bruin. Heb ha gebeld en dit bleek normaal te zijn omdat je lichaam aan het ontpillen is en er heel wat afval weg moet. Als ik klachten kreeg zoals buikpijn moest ik de ha weer bellen. Ze zeiden tegen mij dat dit vaker voorkwam en op den duur moet dat weer regelmatiger worden en ook anders van kleur. Ik schrok hier ook best van want hier zit je niet echt op te wachten wij willen graag klussen voor onze eerste dus dan is dit niet echt bevordelijk. Vraag me alleen af of je dan nu ook al echt een eisprong hebt?
Nou een heel verhaal dus ik ga eerst weer stoppen.

Groetjes Russell

hoi dames,
ik was deze keer ook maar heel kort ongesteld, twee dagen iets bruine afscheiding  en daarna 1 dag matige bloedverlies.normaal was ik wel een week ongesteld.....
gebruik sinds mei al geen anticonceptie meer en ben nog onregelmatig ongesteld. mischien toch nog aan het ontwennen van de hormonen?

Terug
Bovenaan