Heeeel licht streepje

<p>hoi hoi,</p><p>Ik heb met de Kruidvat test een heel licht streepje naast de controle streep. Je wordt er toch wat twijfelachtig van. Kan ik ook een foto plaatsten via de telefoon?</p><p> </p><p>dankjewel!</p><p> </p><p>Fijne dag</p><p>C</p>
 
Hoi hoi
Ze zeggen een streepje is een streepje.
Hoelang na je nod zit je ? En was het streepje binnen de afleestijd ?
Ik heb ook eens heel licht getest met k2v5 op nod dag erna iets donkerder streepje en was toen zwanger helaas wel miskraam geworden. Nu heb ik gisteren 3 dagen na nod getest helemaal wit vandaag test weer bekeken super licht tuur streepje wat alleen ik lijkt te zien (waarschijnlijk door te graag willen)
Zou als ik jou was over 2 dagen nog eens testen
Groetjes
 
Ik zou morgen en eventueel overmorgen nog een test doen... ik had toen 2 dagen voor ik ongesteld moest worden ook heel licht streepje en werd met de dag donkerder... heb echt 5 a 6 testen gedaan kon het namelijk niet geloven dat het echt zo was hihi
spannendddd! 
 
Die testen reageren alleen op HCG, ook als het streepje heel licht is, is er HCG gemeten dus een (prille) zwangerschap. Gefeliciteerd! Zit je al voorbij je NOD?
 
Die testen reageren alleen op HCG, ook als het streepje heel licht is, is er HCG gemeten dus een (prille) zwangerschap. Gefeliciteerd! Zit je al voorbij je NOD?
 
Dames dankjulliewel voor de reacties.
5 dagen overtijd en streepje stond er na een minuutje. Ik las inderdaad al, streep is streep ongeacht dikte/kleur.
Ik heb nog 3 testen liggen, zal inderdaad elke dag nog 1 doen om te controleren. Ik merk niks aan mezelf kwa veranderingen lichamelijk of stemming.
 
oehh toch echt spannend!!
 
Ik zie ook echt een streepje!
VOorzichtig gefeliciteerd :)
Ik zou zelf over 3 dagen ofzo weer eens testen, dan is de hoeveelheid hormonen wel toegenomen en zal het streepje wellicht wat donkerder zijn. Ik had op vrijdag een haast onwaarneembaar streepje, op maandag licht (iets donkerder dan bij jou) maar wel duidelijk zichtbaar en toen op vrijdag weer getest en dat was een knaller! Een streep is een streep want zonder zwangerschapshormoon blijft de test wit (op de controle streep na!
 
Terug
Bovenaan