heeeel vreemd

A

Anoniem

Guest
Heey meiden...

zoals jullie weten ben ik afgelopen maand geopereerd aan mijn neus. Dit was precies tijdens mijn vruchtbare dagen, dus niet geklust. Mijn NOD stond op 11-11-11 nu 2 dagen later geen ongi te bekennen, geen gevoel dat de ongi ondrweg is (al heb ik dit vaker niet)g.
Wel ontzettend sterke urine geur. Ow en kan de hele dag door wel eten, constant hongergevoel, en dan vooral heel veel zin in chocolade & patat... Nou ben ik altijd al gek gewest op chocolade maar op dit moment is het wel heel erg...
Ik vind dit zo vreemd...
Ik heb weleens gehoord dat als je zwanger bent je nog wel ongesteld kan worden, maar goed vorige maand getest op NOD dag(ivm feestje) en toen negatief. eind van de middag werd ik toen ongi.

Ik weet het even niet meer, ik wacht maar weer af...en zal mijn NOD er maar weer tussen zetten, had em van de week al weggehaald omdat ik toch niet zwanger kon zijn...

liefs

Wat spannend meid, tja.....je weet het niet. Het vrouwelijk lichaam doet wel vaker gekke dingen (helaas) Maar hebben jullie helemaal niet geklust of wel een paar keer voor of na je vruchtbare dagen?

Ik weet dat een collega van mij elke maand tijdens haar zwangerschap ongesteld werd maar je hoort het niet vaak. Heb je vandaag wel nog een testje gedaan?

Hoe gaat het nu met je herstel van je neusoperatie?
Ik wens je sterkte met wachten, hoop stiekem dat je duivels toch weg blijven en je zwanger bent (against all odds)

Liefs Lynn.

Spannend zeg! Je hoort idd wel eens dat je ongi gewoon doorgaat als je zwanger bent. Was je ongi misschien lichter dan anders?
Heb je al een test gedaan?

Ik duim voor je meid!

Liefs daisy

heey lynn & daycey...

allereerst het herstel vvan de neus, dit gaat vrij langzaam, vooral met niezen zeer pijnlijk. Maar gaat alweer stuk beter dan vorige week.

Klussen hebben we helemaal niet gedaan, paar dagen na de operatie griepprik gehaald en ziek geworden, voelde me na de operatie ook al niet goed dus ging dubbelop.

Mijn ongi was net als anders, zelfs iets langer, meestal 2/3 dagen afgelopen keer 4 dagen.

Heb nog niet getest, wil echt nog een paar dagen afwachten.

Weet dat het niet vaak voorkomt, mijn tante heeft het overigens wel gehad die kwam er bij de jongste pas na 5 maanden achter.

liefs xx

ik wacht dus nog even af en zodra ik ongi wordt of getest heb laat ik het weten

Spannend!

Wel balen dat het herstel niet zo vlot...
Ik kijk uit naar je positieve berichtje! Tenminste, ik hoop dat je een superpositief bericht komt posten vandeweek!

Liefs daisy

Oeh wat spannend! Mijn vriendin is nu hoogzwanger, ze dacht dat ze weer een blaasontsteking had, bleek ze zwanger te zijn, haar eerste reactie was dat kan niet ik ben ongesteld geweest en nu weer... wel te snel want ik was twee weken geleden ook ongesteld, bleek dus bij de zwangerschap te horen... Ze zijn er overigens ondanks dat het niet helemaal geplant was (ze wou in de zomer stoppen met de pil omdat ze dan wat meer zekerheid wat beterft vaste baan had) HEEEL blij mee..

Wat vervelend dat je herstel niet zo snel gaat, lijkt me heel pijnlijk, wat hebben ze precies gedaan als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan