Heeeel vroeg wakker

Hallo,
Zal me even opnieuw voorstellen, ben al heel lang niet geweest hier op het forum. Ik zat bij het juli 2005 forum. Ik ben Marieke en mijn zoontje is op 31 juli 2005 met een keizersnee geboren, hij is nu dus 10 maanden. Een fijne druktemaker : )

Ik ben erg benieuwd hoe laat jullie kindjes wakker worden. Bij ons wordt het steeds vroeger namelijk (vanochtend was het 5 uur....pff). We hebben hem vanochtend drie kwartier laten brullen en daarna uit bed gehaald (kwart voor 6 dus). Een tijdje terug sliep hij nog tot half 7 en als we mazzel hadden tot 7 uur...
Hij gaat om 7 uur naar bed en dan eerst nog even de boel bij elkaar brullen en krijgt daarvoor nog een fles met rijstebloempap erin.

Tips????
 
Hoi Marieke,
herkenbaar, mijn dochtertje is nu ook 10 maanden (van 11 augustus 2005) en wordt bij periodes ook steeds vroeg wakker.
Ik geef haar dan gewoon een flesje melk en verschoon haar lekker fris. We hebben het geluk dat ze daarna (meestal duurt dit alles 15 minuten) heel tevreden in slaap valt, en  meestal wordt ze dan rond 07.30 weer wakker, wat een stuk schappelijker is...
Misschien een idee om te proberen?!
Succes, groeten, Claudia.
 
Terug
Bovenaan