heeeellllpppp!!!!!!!!!

hoi trotse moeders

ik heb dringend hulp nodig voor me zoontje 22 maanden en luisterd niet naar niks lief vfragen helpt niet tik op vingers helpt niet strafstoeltje en voor straf op de gang of in zijn bed alles algeprobeerd.
wat we ook doen of zeggen het maakt geen indruk en het intresseerd hem niets hij wordt zo woedend gaat gillen, slaan, schoppen, bijten en hij haalt echt het bloed onder me nagels vandaan soms kan ik hem wel door elkaar schudden.
en dit gebeurd z`n 15 keer per dag en dat bevorders ook je relatie niet.
ik sta echt op het punt hulp in te schakelen via cb want zij hebben hem een dag geobserveerd en zelfs zij weten zich er geen raad mee kan je naar gaan is er iemand die hier ervaring mee heeft of tips heeft alles is welkom want hier ga ik echt aan onderdoor

veel liefs angela
 
hoi Angela,

Meid, als eerste zou ik zeggen, ohh wat vreselijk voor je, ik kan me er wel wat bij voorstellen. Ik heb helaas geen tips voor je, maar wil wel even met je meeleven.
Mijn zoontje gaat met straf op de gang zitten op de 1e tree en deuren dicht, dit helpt bij hem, maar zo te lezen heb je dat ook al geprobeerd.
Wil je wel even succes wensen

groetjes, Anouschka
 
hoi meid
ik heb hiermee geen ervaring maar ik leef met je mee heeeel veeel sterkte met so een probleem kind...mijn kind eet niet en ik heb alles geprobeerd maar net als bij joue helpt bij mij ook niets en ook nietsssssssss

daroom ik weet wat je door makt so wanhopig...
 veel liefs
kajal
 
Hi,

Wat een vervelende situatie. Je schrijft niet hoe lang dit zo is. Een paar weken, of toch al een paar maanden? Maar goed, je schrijft dat je af en toe gek ervan wordt dus lijkt de urgentie duidelijk genoeg.

Ik kan je helaas geen advies geven, omdat ik denk dat dit heel persoonlijk is dit medium virtueel gebabbel blijft. Je schreef dat je hulp via het CB gaat vragen. Het CB zal je dan waarschijnlijk doorverwijzen naar Jeugdzorg. Hier zijn pedagogen werkzaam die je kindje in de thuissituatie observeren en je adviezen geven.

Mocht dit niet baten, dan kun je ook via het CB of Jeugdzorg vragen naar PPG (praktische pedagogische gezinsbegeleiding) of Video hometraining. Je krijgt dan adviezen en er wordt gekeken hoe jij als ouder er in de praktijk mee omgaat en hoe je kindje daar op reageerd. Ze bekijken dan samen met jou de beelden (een verkapte Nanny-aanpak). Mijn ervaring is dat ouders en hun kindjes hier veel aan hebben!

Heel veel sterkte

Lara
 
leef ook met je mee, mijn zoontje van 22 mnd heeft het af en toe maar dat hij gilt, bijt. knijpt en schopt. alleen als hem iets niet aan staat of wil lukken, hij is ook een beetje oostindisch doof. maar ik schuif dit af op de peuterpuber tijd. bij jou is het wel veel erger. hopenlijk kun je hier goede begeleiding bij krijgen. Mijn man zegt wel eens tegen mij :"had je er geen gebruiksaanwijzing bij aan kunnen plakken toen je beviel???" zou wel eens makkelijk zijn !
Wat me wel opvalt aan in   mijn eigen situatie is dat wanneer ikzelf moe, prikkelig   iod ben mijn zoontje dat direkt voelt en dan eerder negatief gedrag vertoont....
 
Terug
Bovenaan