heeeelp

Ik word gek van mijn zoontje van 9 maanden! Hij is de hele dag aan het jengelen (nu al een maand lang) omdat het kruipen maar niet wil lukken. Ik word er nu zo gek van dat vandaag mijn stoppen zijn doorgeslagen en ik al de hele dag aan het huilen ben! Ik weet niet meer wat ik moet doen.. Hij zal toch wel eens gaan kruipen? Maar hij is er al meer dan een maand mee bezig! Ik kan er nu niet meer tegen.. Heeft iemand dezelfde ervaring of een tip?
 
Ik zou gewoon proberen geduld en vertrouwen te hebben en zelf afleiding te zoeken! Je zoon gaat waarschijnlijk best kruipen. Heb je mensen in je buurt die je kunnen helpen?
Even een dagje weg doet wonderen!
Voor de rest: je ziet dat je vraag op het forum komt, dus misschien dat je de volgende keer 'm in een keer kunt stellen ;-)
 
idd het staat bovenaan het forum wat bo tmaar, besteed hem ene dagje uit en doe wat leuks voor jezelf, koop ene loopstoel en zet hem er af en toe in, dan gaat ie doorkrijgen dat er meer is dan kruipen en mischien sneller lopen.
niet de hele dag erin omdat hij dan stil is, maar af en toe 10 min maakt jou ook weer wat rustiger, en probeer hem 1 keer per week ene dagje onder te brengen bij opa en oma ofzo dan kom je ene beetje bij
 
je vraag komt niet zomaar op de forum, je bent dus genoodzaakt om hem meedere keren te stellen, let dus maar niet op anoniem hierboven, ze is waarschijnlijk nieuw ofzo. Ik heb ook al reacties gegeven en die verschijnen ook NIET.

 
De reacties verschijnen uiteindelijk meestal wel, maar met een enorme vertraging. Een vertraging van enkele dagen tot een week zijn niet uniek. Ik zie soms reacties van mezelf terug na een week waarvan ik al bijna was vergeten dat ik ze had gegeven.
 
Terug
Bovenaan