heeel erg dichtbij!!!!!

zo mensen,

vandaag naar de vk geweest ben nu precies 34weken. beebie:baby: is al ingedaald!!! maar nog wel beweegbaar in bekken ingang(bibi). ik denk mooi dan kunnen we weer gaan. helaas we gaan het over de bevalling hebben!WAT!!! de bevalling man die duurt nog zeker 6weken!!! maar ja omdat we nu met de 36weken een positie echo krijgen hebben ze dan er geen tijd meer voor. dus alles maar doorgenomen en de stress begint nu wel een beetje toe te slaan. de spullen wil ik nu klaar hebben staan het kaartje moet nog uitgezocht worden en het allerbelangrijkste DE NAAM!!!! we weten het nog steeds niet!! hebben al wel wat (lees 4) namen maar komen er niet uit.
het is maar goed dat we verlof hebben. ik leek me in eerste instantie te gaan vervelen maar nu blijkt dat ik dus toch nog heel veel moet gaan doen,poetsen, naar ikea, opruimen bevallingsspullen klaar maken enz......

pfff krijg spontaan weeen haha

groetjes inge

Hahahahahahahahahaha, ik moet erg lachen om je verhaal; hier vandag dag 1 van week 33 maar dezelfde stress hoor... helemaal omdat het voor ons 99% zeker is dat er in week 37 gehaald gaat worden; en dan heb ik het niet over de geboortekaartjes..... de envelopjes gisteren op 4 adresjes klaar gekregen.... de beebkamer is schoon/fris/ready to go.... m'n boekhouding komt langzaam maar zeker helemaal bij.... de naam is al vanaf de positieve zwangerschapstest bekend. Ikea doe ik niet aan, veel te druk... raak ik compleet in paniek omdat m'n lijfje ook zo'n pijn doet met lopen. Heb nieuwe tandenborstel gekocht voor het zhuis. Mijn bril ligt klaar... nieuwe oplaadbare batterijen voor het fototoestel gekocht. En klaar. Of ze nu wel of niet ingedaald ligt; pech. Eruit gaat ze! Liefdevolle mams ben ik hè?!!!

Dus lieve Inge, wat klaar is is klaar.... en wat niet klaar is is gewoon niet klaar..... en wacht nog ff met die weeen.... gewoon ook netjes in week 37.... moet je nagaan; dat is al over 3 weken voor jou!!! (om je even aan te moedigen... grin grin)

Hopelijk schrijft iedereen weer wat meer nu er meer met verlof gaan... vind het altijd wel gezellig om alle verhalen te lezen.....

Kom op hè Inge.... GIRLPOWER!!!

Haha ja je zou r weeen van krijgen ja!
Ook ik ben vandaag naar de VK geweest. Beeb ligt keurig met het hoofdje naar beneden, maar is niet ingedaald, tenminste daar heeft ze niets over gezegd. Verder was alles oke, moet alleen even urine wegbrengen voor blaasontsteking. En even naar de apotheek geweest voor flarodix. Ik heb vorige keer al staaltabletten gehad. Normaal krijg je daar een verstopping van maar nee hoor, ik was r behoorlijk van aan de race! Nou ja ik d8 k stop r mee na een week voel je je er zo brak van. Dus nu maar ff de floradix proberen. Hopen dat dat beter werkt! Verder een hele waslijst aan kwaaltjes besproken en niets was gelukkig verontrustend, Dus we gaan weer vrolijk verder, al hoewel ik het wel zwaar vind worden. Moet nog 3 weken werken. En ben het een beetje zat, ook al is het wel gezellig in de winkel met al die kerstspullen en kerststukjes en kerstbomen enzo.... Nou ja nog even zullen we maar denken he!

Liefs

Ja hier ook al een paar wekene en ingedaalde baby. Maar van mij mag het ook nog wel even duren hoor! Ik ben er nu nog niet klaar voor. Ik zal er wel al snel klaar voor zijn hoor, maar nu nog even niet.
En inderdaad: wat klaar is, is klaar en als er iets niet klaar is, jammer dan. Alles wat persee nodig is voor de baby hebben we. Als mijn man (of iemand anders) iets moet halen als de baby geboren is, nou ja, dat maakt dan ook niet uit.
Maar de naam, ja, dat zou je nu toch bijna zeker moet weten toch.....maar als de baby geboren is en je ziet je kindje, weet je misschien ook meteen welke naam past.

@sunny: ja voor jou schiet het ook enorm op omdat je kindje met 37 weken wordt gehaald, Spannend hoor, als je de datum al precies weet.

@ janne: fijn dat bij jou ook alles goed is. Hier ook de waslijst van kwaaltjes die niet erg zijn. Ik vind het nu ook wel heel zwaar worden hoor. Hopelijk gaan de 3 weken werken voor jou snel om. Kan me voorstellen dat het nu wel gezelliger is in de winkel met al die kerstdingen.

Vandaag mijn laatste werkdag en dan lekker genieten!! Ben dan 34 weken. De kleine ligt al een tijdje met het koppie naar beneden, maar ingedaald is hset nog niet, dacht ik. Ik heb volgende week inderdaad zo'n gesprek over de bevalling. Lijkt me nuttig, omdat het nu niet thuis kan.

Verder ga ik me vanaf volgende week uitleven opde nesteldrang. Heerlijk. Kaartje moeten we beslissen uit 2, het adressenbestand moet nog de laatste hand aan gelegd worden. Eigenlijk wil ik nog een muurtje in de kamer verven (ja, heel belangrijk:NOT).
en verder genieten van de laatste schopjes ooit in mijn buik... zucht.

Die kleine van mij ligt nog geen eens goed..!
Heeft nog te veel ruimte...
Heb een ontzettend dikke buik, vruchtwater valt mee en de baby ook.
Zal het een meisje wezen?
Die zijn meestal wat kleiner.
De kleine heeft nog 6wk om zicht goed te nestelen..

Spannend, Natasja

Terug
Bovenaan