Heeel licht streepje sensitest

<p>Hallo Allemaal ,</p><p>Iemand bekend met de Sensitest Zwangerschapstesten ??</p><p>Ik had gister of vandaag toch wel ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niets.</p><p>Nu heb ik een aantal keer de Sensitest gedaan en eerste 2 keer helemaal wit , daarna 2 keer een heeeel licht streepje !!</p><p>ik durf daarom nog niet heel blij te zijn en heb nog een andere test besteld die komt morgen binnen !</p><p>Maar iemand ervaring met de Sensitest ?</p>

Via mupload. Een streepje is een streepje en betekent dus zwanger! Uiteraard wel mits binnen afleestijd. Ben benieuwd. 

Hi ?,
ik had een wit streepje met sensi test en met early test van action een heel slecht streepje op dezelfde dag. Vervolgens 2 of 3 later wel streepje met sensitest ( denk dat mijn eisprong toch iets later was). Zou het over 2 dagen weer proberen of Kruidvat of action halen... en idd streepje is streepje, ook al is het een licht streepje ?. Dus voorzichtig gefeliciteerd ?

Hi Kiikoo,
Ik had 6 dagen voor NOD een positieve test met de early, en 4 dagen voor NOD een positieve test met de normale! (en ondertussen 26 weken zwanger). Voor de rest nooit een valse negatieve test gehad met sensi en langer als een jaar gebruikt (wel met kruidvat). Verder ook nooit negatieve verhalen over Sensi gelezen op dit forum, dus hierbij voorzichtig gefeliciteerd :)

Terug
Bovenaan