<p>Hallo mommys,</p><p>ik zit mezelf een beetje in de weg de laatste tijd, ik heb hier al eerder iets over geplaatst. Maar ik merk dat ik echt niksss kan hebben van mensen, als ze zich met mij bemoeien. Het zijn vaak kleine dingetjes die ik heeel groot maak. Bijvoorbeeld als iemand zegt ga wel af en toe lekker naar buiten he. (Ik ben elke dag buiten, en ga vanaf nu wat meer rust nemen) dan zeg ik gelijk ja ik ben ook elke dag buiten, maar ik zie het dan gelijk als kritiek.. Herkennen meer mensen dit? Ik heb dit de laatste tijd echt vaak, voor mijn gevoel zeggen mensen echt domme dingen. Maar ik voel ook echt dat mensen vaak gemene dingen zeggen, en als ik er dan achteraf over klaag zeggen de mensen om mij heen dat ik mij aanstel. Bijvoorbeeld ook dat ik moest lachen laatst omdat ik een trui niet meer paste die eerst heel groot was, en dan zegt iemand ik zou juist blij zijn, gezonde flinke baby. En dan denk ik echt? Hoe draai je dit zo, alsof ik zeg dat ik niet blij ben? het enige wat ik zei, is dat de trui ooit te groot was. Nja het zijn zo allemaal van die kleine dingetjes die me heeel erg boos kunnen maken. Maar als ik dit nu al heb laat staan straks als onze kleine schat er is.. pff ik kan er slecht tegen als mensen zich met mij bemoeien of ook maar iets over de kleine zeggen? laatst zat er ook iemand aan mijn buik, degene is pas 15 en die zei hij leeft niet meer. (Hij bewoog even niet meteen?) nouuuu ik wilde echt zoooo boos worden. Mensen wat kan ik het beste doen want ik heb echt het gevoel dat ik even niet onder de mensen moet komen??? ik hoop dat ik ook hier in niet de enige ben. Soms moet ik er wel om lachen en weet ik dat ik te ver ga maar soms denk ik ook echt lang aan dingen die mensen tegen mij hebben gezegt die echt niet aardig zijn!! </p>