Heeelp heb ik weeen????

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij misschien een beetje helpen ik denk dat ik een wee heb gehad..
het begon in mijn onderbuik en stroomde als een glof naar mijn onderrug dit ging tot 3 x over..
Kan iemand mij misschien helpen kan dit een wee geweest zijn?.. nu doet mij onderbuik vreselijk zeer..

Liefs Cindy 36 wk 6 dagen

Ja hoor, dat kan best een wee zijn geweest. Maar... dat zegt dus nog helemaal niks. Je kunt dat soort weeën al weeeeeeeeeeeken hebben voordat je bevalling echt doorzet. En ook kunnen die weeën écht doorzetten en dan na een poosje (een uurtje of twee) ook zomaar weer wegebben.

Kortom: het zegt helemaal nog niks dat je dit hebt gehad. Het zegt alleen dat je lichaam zich langzamerhand klaarmaakt voor de bevalling, maar die kan écht ook nog gewoon 5 weken op zich laten wachten...

Zelf heb ik ook al regelmatig last van dit soort voorweeën, vooral in de nacht. Dan lijkt het heel heftig, maar na verloop van tijd zakt alles weer weg en voel ik de hele dag niks meer. 't Is een bekend verschijnsel wat veel vrouwen hebben. Succes ermee!

Had dit al ergens anders beschreven, maar ben te moe om het weer te doen. Dus heb het effe gekopieerd. Misschien heb je er wat aan.

Weeen komen met regelmaat, dus bijv. iedere 5 minuten. Ze beginnen zacht en worden dan steeds sterker tot een bepaald hoogtepunt  en zwakken dan weer af. Dit kan een secondje of 40 tot een minuut duren en dan 5 minuten later begint het weer.
Voorweeen zijn onregelmatig, kan soms wel een half uur of zelfs  een halve dag tussen zitten.
En die bouwen zich ook niet op.

Bij mij begon het met een constante harde buik (voelde Yasmine ook niet meer) en toen ik de vk wilde gaan bellen begonnen de weeen. Bij mij kwamen ze om de 4 minuten maar waren nog vol te houden en duurden 45 seconden. 6 uur later werden ze ineens heel sterk, kwamen on de 2 minuten, duurden langer (1 minuut) en de pijn vertelde me dat het ontsluitingsweeen waren. Kon niet meer zitten, staan of lopen van de pijn.

Hopelijk hebben jullie wat aan m'n beschrijving. Veel succes meiden!!!!

Groetjes Miriam.

dank je wel Miriam dat heb je mooi beschreven. Ik ben heel blij met je uitleg!!!

Liefs Cindy 37 wk

Terug
Bovenaan