heeelppppp.a.u.b

hoi meiden
ik heb echt tips nodig over slapen...
hoe gaat jullie peuters slapen? met een van jullie erbij? allen? ....
mijn zoon van 18 manden slapt heel erg moilijk..tot hij 14 manden oud was slip hij alleen in zijn bedtje, zonder enige moite iedereen was jalous op ons so maklijk ...maar wij zijn in januarie op vakantie geweest sinds dien is een ramop geworden....
dus help me aub...want ik heb nu een baby van 33 dagen oud en ik ben het zat...moe en erg ongelukig mee...

ik stel het op prijs

liefs kajal
 
hoi,

gaat het om de avonden of om het middagslaapje?

ik denk avond: mijn zoontje laat ik `s middags niet meer slapen en dan ligt hij om 7uur op bed en binnen 10 min in coma.
laat ik hem `s middags wel slapen dan komt hij moeilijk in slaap en wordt het soms erg laat voordat hij slaapt.
maar als hij nog niet moe is en het is al 20uur gaat en na een uur slaapt hij nog niet laat ik hem soms 15min beneden en leg hem dan weer in bed. slaapt hij dan nog niet heeft hij pech en blijft hij gewoon liggen en heb ik de deur dicht. en zijn broertje van 6mnd wordt daar gelukkig niet wakker van. meestal geeft hij het na een uur op en slaapt hij.

ik vind dat de avond voor de ouders is en een kind gewoon in bed hoort te liggen ook al wil hij niet meteen slapen.
 
hallo kajals,

je kindje is door de vakantie erg gewend om jou nu steeds om hem heen te hebben denk ik. Moeilijk naar bed gaan heeft vaak alles te maken met aandacht.
Als hij moeilijk gaat doen ben jij extra druk met hem bezig en dat wil hij juist.

Ik ben het met Moni eens dat je juist geen aandacht moet geven. In bed neerleggen, nog even een boekje lezen of babbelen en dan slapen. Dus de kamer uit en deur dicht. Eerste paar keer zal hij flink gaan huilen en roepen, maar dat wordt als snel minder. Op een gegeven moment weet hij dat het geen zin heeft. Tenminste, als je maar niet teruggaat.
Suces ermee !
 
hallo

hoe ik het doe is samen eerst opruimen dan tanden poetsen pyama aantrekken.
en dan in bedje leggen en naast zijn bed gaan zitten op een krukje ofzo
en niets zeggen verder en ik aai over zijn ruggetje en sus hem in slaap bij mij help het eindelijk het werkt niet in 1 keer maar na een tijdje gaat het steeds een stukje beter. ik hoop dat het ook voor jouw werkt zo

groetjes martine (mama2)
 
Terug
Bovenaan