Heeft er iemand ervaring met de normale kruidvat voeding?

Ik heb even een vraagje heeft iemand van jullie toevallig ervaring met de normale voeding van het kruidvat van hun eigen merk?
Want ik zag dat het bijna 5 euro scheelt met een pak nutrilon 1.
Wie heeft hier evaringen mee ik hoor het graag.

Niet met die, maar wel met Similac. Da's ook niet zo'n duur merk. Dat bevalt prima. Het is best handig om naar de prijs te kijken vind ik, want je hebt er veel van nodig. Mocht het niet bevallen dan ben je nog snel naar een ander merk overgestapt.
Groetjes Veerle
Mama van Quinn 22-01

Ja, prima voeding! Ook nummertje 2 trouwens, die gebruiken we nu. De verpakking van Kruidvat lijkt erg op die van Friso en daarom bewaar ik zo'n pak in de bewaarbox van Friso (voor heel weinig geld te bestellen op www.frisokindervoeding.nl).

Sabrina

Hoi,

Prima voeding! Ik gebruik het zelf voor onze dochter van 9 maanden (Nr 2 van de normale voeding) 2 Vriendinnen van mij gebruiken het ook voor hun kinderen, en ook hen bevalt het prima. En het scheelt idd behoorlijk in het geld. Bij Kassa is een half jaar terug de voeding van het Kruidvat beoordeeld. En daar kwam hij goed uit de bus. Hij zou kwalitatief net zo goed zijn als de Nutrilon.

Groetjes, Cathy

hoi,
ik heb altijd friso gegeven tot dat mijn dochter de 6 mnd voeding moest hebben.
daar ging ze heel vreemd van spugen..
dus ben ik over gestapt naar de kruitvat voeding(6 mnd)
dit loste niet goed op en het bleef korrelig.

ik had dit ook op het forum gevraagt maar daar had niemand last van.
(de voeding bereide ik wel goed hoor,jaren lang ervaring in het maken van flesvoeding op een kinderdagverblijf)

maar goed mij beviel dit niet en ben dus nutrilon gaan gebruiken!

ik heb het zelf allemaal om gerekend en zoveel scheelt het dus niet!
want met een pak friso deed ik 9 á 10 dagen
en met kruitvat  deed ik goed  5 dagen
en met nutrilon doe ik ruim  7 dagen mee.(en dat allemaal toen mijn dochter nog 6 flessen per dag at!)nu gebruik ik veel minder melk ze is 8,mnd)

in de kruitvat zit minder poeder dan in de nutr. en friso
en de kruitvat schepjes zijn groter dus je gebruikt meer.
friso en kruitvat scheelt nog geen 0,50 cent! (dit is niet echt de moeite waard)
en nutrilon heb ik niet echt omgerekent
maar ik schat dat het dus ook niet veel scheelt want de schepjes zijn het kleinst van allemaal.
maar per aankoop ben je minder geld kwijt maar je bent dus ook weer eerder in de winkel om een nieuw pak te kopen
ik ben dus wat geswitcht qua voeding maar ze doet het beste op nutrilon.
voor de prijs hoef je het niet echt te doen.

het blijkt verder wel goede voeding tezijn, heb ik ook van andere gehoord.
dus daarom zou je het wel kunnen proberen.
succes ermee

Hoi,

Prima voeding hoor. Ik heb het gebruikt tot mijn dochter 1 was. Ze heeft het er altijd prima op gedaan. En het scheelt inderdaad aanzienlijk in de portemonee.

groetjes,

Desiree

Terug
Bovenaan