heeft er iemand ervaring met de zwangerschaps test van sensi?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
het onderwerp zegt t al
deze vraag zal hier vast wel eens vaker gesteld zijn hier maar ik kom hier nog niet zolang dus ik weet het niet.
ik heb een regelmatige cyclus van maximaal 28 dagen,alleen ik wordt het al een hele tijd niet meer op de   28edag,ik wordt het zo'n beetje standaard op dag 25 of 26.
nu zit ik op dag 27 en heb nog helemaal geen tekenen dat de ongesteldheid gaat komen.
maar nu heb ik met me stomme kop een zwangerschapstest gedaan van sensi die extra gevoelig zijn....jullie raden het al negatief natuurlijk.
en ik heb het niet met ochtend urine gedaan.

iemand ervaring hier mee?
gr.droppy

Hallo Droppy,

Ik heb ervaring met de Sensitest. Ik had afgelopen zondag mijn NOD. Met de sensitest kun je een paar dagen voor je NOD al testen. Ik  heb de zaterdag  getest en die was negatief. Zondag weer getest en weer negatief. Dinsdag weer getest en weer negatief ik was het zo zat dat ik  gisteren  maar een Clearblue test heb gekocht 2 stuks  en die gaven gisteren en vandaag toch echt aan dat ik zwanger ben. Ik heb ook een regelmatige cyclus van 28/29 dagen. En het moet niet uitmaken of je nou met ochtendurine test want ik heb gisteravond en vanmorgen getest en beiden gaven overduidelijk positief.

Ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.

hey shopaholic,

bedankt voor je reactie,dus waarschijnlijk ben ik niet de enige met het probleem.
wel raar want het moest super betrouwbaar zijn
hier nog steeds niet ongi,alleen heb ik me een beetje verrekend,ik zit nu op dag 27 i.p.v gister.
ik durf allleen nu nog geen test te doen,ben bang dat ik morgen misschien als nog ongi wordt...je zal het net zien wil ik gaan testen en zijn die rode duivels gearriveerd,dus ik wacht het nog effe af.
maar wat betreft die test?ik dacht dat het aan mij lag maar gelukkig niet dus.
ik moet wel zeggen dat ik steeds wat kramp in mijn buik heb al een paar dagen en dan kijk ik of ik ongi ben maar nee hoor,en ik moet veel plassen,maar ik heb wel vaak met plassen dat er een klein beetje slijm op het wc papiertje zit.

gr.droppy

hoi hoi,

Ik heb ook ervaring met die test,ik had 1 dag voor mijn nod getest
met uiteindelijk een positief resultaat

veel su6!

liefs liss (5 wkn zwanger)

hoi lis,

van harte gefeliciteerd..geniet ervan,gelukkig gaf hij bij jouw wel een positief resultaat,bij mij gister echter niet.

hoe voel je je?

xx droppy

Hey Droppy,

Gebruik deze maand voor het eerst OV en Zwangerschapstesten van Sensitest. Kan dus nog niet echt spreken van 'ervaring'. Woensdag getest (zw) en vandaag en beide keren super negatief. Maar ja, dat zegt dus nog niets, want mijn NOD is als het goed is vandaag ... Maar ik heb over het algemeen best goede verhalen gehoord over de testen van Sensitest en dus ga ik er van uit dat ze wel te vertrouwen zijn. Vind het namelijk best duur om elke keer dure testen bij de drogist te kopen. Tuurlijk, als ik het echt echt echt zeker wil weten, haal ik wellicht toch nog wel een test bij de drogist, maar nu even nog niet.

Liefs Suus

hey suus mama,

vreemd dat ie eerst positief was en daarna niet meer.

hier (nog) geen ongi.

Sorry, het staat er een beetje vreemd. Ik bedoelde met 'zw' dat ik een zwangerschapstest had gedaan en die was dus beide keren negatief ...

Terug
Bovenaan