heeft er iemand nog budget tips?????????

A

Anoniem

Guest
Hoi, op een ander forum zag ik in het voorbij gaan, dat dit een
onderwerp was, en ja, het geld vliegt de deur uit, op het moment, en
dat zal alleen maar erger worden als ze ook het brood, melk, en de
rijst enz. weer duurder gaan maken, zoals ze gister op het nieuws
lieten zien. Misschien zijn 'n paar goede budgettips wel erg welkom,
bij mij in ieder geval wel op het moment.
Zelf ga ik altijd bij de Aldi mijn boodschappen halen, en wat ik daar
niet vind, of wat ik niet lekker vind, haal ik bij de Jumbo. Ben erg
benieuwd naar jullie tips............ Groetjes Wendy

Hoi,

Een goede tweedehands kleding zaak zowel voor kinderkleding als voor volwassen kleding! En voor kinderen ruilbeurzen enzo. Kan je vaak voor een paar euro de leukste dingetjes op de kop tikken.

Je hebt trouwens ook speciale internet sites waarop staat hoe je geld kan besparen. (meervoorminder.nl, zuinigleven.nl)

Groetjes, KT

Hoi,

Uhhh ja, ff denken hoor.... je dagelijkse boodschappen gaat goed zo te lezen...
Alleen weet ik niet hoe of wat jij het in de winkel zelf doet???
Zelf doe ik dus boodschappen bij de bas v/d heijden (dirk v/d broek) en de Lidl...
Ik heb zelf een beetje uitgevist welke huismerken goed te pruimen zijn, dat drukt ook de kosten.
Koffie heb ik dus eigen merk (kahrel) van de Bas, en de icetea, chocomelk,wc papier, billendoekjes, soms groente, vlees, spa-rood (saskia)  van de Lidl.
Het enige waar ik tot nu toe nog geen oplossing voor gevonden heb is; Cola!!
Van alles al geprobeerd, smaken enz... maar het enige wat het gewoonweg het lekkerst is, en we   er geen buikpijn van krijgen is coca-cola.

Oh ja, ook suiker pak ik van eigen merk.. het zijn kleine beetjes, maar ik merk het wel in de portomonaie!!
En met kleertjes voor ons zelf en die kleine... hier op het kleine centrum zit een outlet.. die verkoopt grote-merken (levi's enz..) voor kleine prijzen.. er zit een kleine fout in, maar zijn prima in orde!! voor 25,- heb je al een (merk)broek.

voor die meid bekijk ik het... ik let goed op de aanbiedingen.. maar je moet er wel erg in hebben om "vooruit" te werken... rompers/sokken enz... als ik tegen een aanbieding aanloop neem ik voor 1 á 2 maten alvast groter mee.
Dit geld ook voor pj's enz..

groetjes Debby mv B'Elanna

oh ja, melk neem ik ook eigen merk (jerrycans 2 liter) voor de prijs van de merk kan ik 2 jerrycans kopen...

Terug
Bovenaan