heeft er iemand positieve ervaringen met ovulatietesten.

Ik wil graag weten of er mensen zijn die ovulatietesten gebruikt hebben/ gebruiken en of dit snel resultaat leverde?
Ik overweeg nl om ze te gaan gebruiken al is het alleen maar om te weten of ik in de goeie periode klus.
Groetjes Rene

Hey,

Eigenlijk hoor ik niet meer op dit forum thuis want ik ben inmiddels alweer bijna 29 weken zwanger van mn eerste knulletje! Ik heb een positieve ervaring met ovulatietesten.
Ik had een wat onregelmatige cycles dus wist nooit wanneer ik nou vruchtbaar was dus ben ik na 5/6 maanden ovulatietesten gaan gebruiken en was meteen zwanger.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes met zwanger raken! Liefs xxx isa.

Hoi, ook ik heb ooit eens een ovulatietest gedaan. Ik wou ook weten wanneer ik in mijn onregelmatige cyclus vruchtbaar was. Ben het nooit te weten gekomen. Test was positief en 3 weken later ofzo bleek ik zwanger te zijn. (Helaas wel een miskraam geworden) Ze zijn dus wel erg handig. Toen ik de test 3 jaar geleden gebruikte, waren ze alleen nog maar via de apotheek te krijgen (moesten ze ook nog bestellen) Ze waren loeiduur. Nu kun je ze gewoon bij de drogist krijgen. Veel makkelijker.

Gewoon een keer proberen. Veel succes met zwanger worden!!

Liefs,

Ingrid

Hoi Rene,

Ook ik heb een positieve ervaring met die testen. Ik heb die goedkope gekocht via premom.nl. Die kosten maar een paar euro per 5 stuks.
Ik wist niet precies wanneer ik nou een eisprong had omdat ik vaak last bleef houden van ovulatiepijn. In de maand dat ik die testen voor het eerst gebruikte had ik een positieve test en 16 dagen erna had ik een positieve zwangerschapstest!

Succes ermee!

Hoi Rene

Ik heb niet op zitten letten. Sjips weer niet raak deze maand?
Ik heb ook ovu testen gebruikt, maar pas toen ik ging tempen ging ik mijn lichaam begrijpen. Het is daarnaast ook veel goedkoper, maar iets meer werk.

Suces

Hoi Rene,

Wij zijn 9 maanden bezig geweest waarvan de laatste 2 maanden met ovulatie testen. De tweede maand was het raak. Ben vandaag 7 weken  zwanger!  Dus ik kan alleen maar zeggen: gewoon proberen. Laatste maand had ik mijn temperatuur  bijgehouden maar dat was eigenlijk omdat  we  al 9 maanden bezig waren en ik had zoiets van: stel  het lukt niet binnen een jaar dan ga ik  naar de huisarts en dan heb ik al 3 maanden mijn temperatuur  bijgehouden. Maar gelukkig dat was niet meer nodig!!

Meid, veel succes en we gaan duimen!!

Gr.  Natalie  

Hallo allemaal,
Ik heb een hele zwik (9 stuks) ovulatietesten op internet gekocht van het merk sensitest, kent iemand deze. het was helemaal niet duur 9 ovulatietesten + 3 zwangerschapstesten inclusief verzendkosten 16.49 valt reuze mee he.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan