Heeft er ooit iemand Lucrin-injecties gehad?

Hoi allemaal!

Vorige maand hebben ze bij mij endometriose-plekken weggehaald tijdens een operatie en als aanvulling krijg ik nu maandelijks injecties Lucrin waarmee ik 3 maanden in de overgang ben om m'n lichaam rust te geven en de laatste restjes op te ruimen. Nu heb ik als grootste bijwerking dat ik 's nachts vreselijke opvliegers heb en de hele nacht wakker lig, al weken. Heb van de huisarts slaappillen gekregen maar zelfs dat werkt niet. Heeft iemand dit wel eens gehad? En weet je of er iets anders aan te doen valt? Want ik heb nog 2 maanden te gaan en ik word zo langzaamaan gek ervan..

Groeten, Saar

Jeetje meissie wat moet jij uitgeput zijn onderhand zeg!! Ik kan me voorstellen dat je op zoek bent naar alle mogelijke oplossingen.
Ik heb er geen ervaring mee dus ik zou het echt niet weten. Slaappillen heb ik ook eens gehad maar lezen hielp bij mij beter. Dan ben je namelijk even afgeleid en met slaappillen voel je nog alles en lig je nog te malen.
Ik hoop dat die 2 maanden een beetje behoorlijk door gaat komen.

lfs inge

hoi saartje

Ik weet wat je bedoeld de opvliegers vliegen naar je keel. Zit je op een verjaardag en hup daar heb je ze weer en dan denken ze allemaal dat je bloost maar nee dat is heeeel wat anders. Ook s'nachts had ik er last. Toch kon ik nog wel aardig slapen. Heeeeel vervelend. Ik kreeg lucrin voor een icsi behandeling ben nu sinds drie dagen van de lucrin af. Maar het blijft nog wel even hangen.

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan