Heeft iedereen dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Misschien een beetje vreemde vraag, maar ik ben toch benieuwd of jullie dit ook hebben, of dat ik zeg maar vreemd "gevormd" ben

Als mijn vriend en ik sex hebben gehad, loopt eigenlijk altijd bijna al het sperma er direct weer uit. Tenminste, voor mijn gevoel is dat zo...
Zelfs als ik probeer een kussen o.i.d onder mijn kont te leggen zodat ik wat hoger lig, loopt er nog veel sperma uit.

Ik ben benieuwd of jullie dit ook hebben? Ik weet dat het een beetje een stomme vraag is (en een beetje ranzig ook, hihi) maar we zijn nu al bijna een jaar bezig, en dan ga je toch allerlei mogelijkheden af waar het misschien aan kan liggen, dus vandaar

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes 10e

Hoi 10e,
Je bent niet vreemd gevormd, hihi. Het is normaal dat er iets uit loopt. In principe is het niet eens nodig om op een kussen te liggen na afloop. De sterkere "cellen" zwemmen vanzelf omhoog, ongeacht hoe je ligt. Ik denk dat je dit stukje kunt uitsluiten.
liefs,
      sterretje

Haha, nee joh, je bent niet vreemd gevormd!!! Ik heb dat ook hoor... Alleen als ik in een kaarsenstandaard ga staan na het seksen blijft het erin, hihi....

Dus, geen zorgen maken hoor en de sterke zaadjes weten de weg sowieso wel te vinden!!

xx Es

hahaha! Niets vreemdds aan hoor! Ik kan hier ook gaan dweilen na de sex!

Succes!!!

Terug
Bovenaan