heeft iemand anders dit ook???

Hey meiden,

Ik heb een litteken van mijn keizersnede (4,5 jaar terug) en die begint me nu al zeer te doen. Ik ben (volgens mij en volgens ass van gyn) 5,5 week zwanger maar heb al de hele dag een trekkerig gevoel bij mijn litteken. Ook had ik gister (veel gelopen) ook al snel en veel last van mijn banden. Nu ben ik altijd wel redelijk vroeg (ook met zwangerschaps broeken, ong met 7 a 8 weken al) maar is dit niet heel snel?

Heb nog wel gewoon mijn eigen kleren aan hoor haha maar dat was even een voorbeeld.

xx
 
Hoi,

ik heb bij mn eerste een keizersnee gehad. Bij de 2e zwangerschap ook wat last van trekkerigheid en zo. Moet wel zeggen dat de keizersnee toen ik last kreeg pas een jaar daarvoor was en ik imiddels een maand of 7 zwanger was. Ik heb veel baat gehad bij nertsolie die ik erop masseerde.
 
he meis ik heb geen keizersnee gehad maar wil wel zeggen dat het bij een 2de je buik sneller groeit ik was nog maar 5 weken en kon me broeken niet meer aan, dus ja is heel normaal dat je buik sneller groeit en je banden kan ook heel goed voor komen heb ik ook gehad, dus geen zorgen

liefs
 
Oke dank je wel voor jullie antwoorden.

Ik heb bij de vorige 4 zwangerschappen (die misgingen) niet zoveel last gehad ervan dus ik wist t niet meer haha.

En ja mijn buik begint ook leuk mee te doen in de groei dus ik denk dat t idd niet zo lang meer duurt voordat ik mijn zwangerschapsbroeken weer uit de kast kan halen.

We zullen het allemaal wel zien, ik wacht t af. Hoop alleen dat t snel 13 juli is en dat ik dan zekerheid heb. Dan ben ik niet meer zo onzeker denk ik.

xx
 
hoi hoi

ook ik heb 4.5 jaar geleden een keizersnee gehad.
ik ben nu 23.3 weken zwanger en al vanaf het begin dat het litteken trekt.
volgens mijn gynaecoloog blijft dit ook en is het de ene keer erger dan de andere keer.
ik kon bij de eerste met 8 weken mijn kleding niet meer aan en nu met 5 weken al niet meer.
 
Terug
Bovenaan