heeft iemand camping tips

Hoi Allemaal,

Binnenkort willen we graag met de kleine gaan camperen. Ik ben op zoek naar een camping het liefst aan een meer of ander natuur zwemwater...
Verder hou ik erg van heuvelachtig landschap en bosgebied... Liefst een niet te massale plek... Wat een wensen hé... Oja ook niet al te lang rijden max 500km.
Iemand ideeën?
Groetjes Leonie
ps hebben jullie nog plannen?

wij gaan naar texel,zoals wel vaker.ik ben dol op de eilanden.wel een appartement of huisje.ik hou niet zo van primitiefheb dus ook geen tips voor je.
groetjes kari

Wij zijn ooit bij de Biggesee geweest ergens in Nordrhein-Westfalen, ik geloof dat dat zo'n 350 kilometer van Utrecht af was, maar helaas weet ik de plaatsnaam of de naam van de camping niet meer. Daar was een meer, bossen en heuvels.

Groetjes Ilona

quote: ieloon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-07-2007 18:27:13'));

Wij zijn ooit bij de Biggesee geweest ergens in Nordrhein-Westfalen, ik geloof dat dat zo'n 350 kilometer van Utrecht af was, maar helaas weet ik de plaatsnaam of de naam van de camping niet meer. Daar was een meer, bossen en heuvels.

Groetjes Ilona

Heb daar inderdaad een paar campings gevonden. Is dat toen goed bevallen?
Groetjes Leonie

Ja, prima, rustige camping met weinig poeha en het was een mooi gebied. Wij waren er helaas in het voorseizoen (begin juni)  in een week waarin het alleen maar regende met een veel te kleine tent. Het is wel al 7 jaar geleden dat wij er waren, dus dat was zonder kinderen. Wij hadden net twee maandjes verkering!

Ondanks het weer hebben we een tochtje met een rondvaartboot gemaakt, zijn we bij de stuwdam wezen kijken en hebben we uren rond gereden in de omgeving. (Het was wat mij betreft onze beste vakantie tot nu toe!)

Groetjes Ilona

He Ieloon, wat grappig, in Olpe woont mijn tante, is daar erg leuk, we gingen er altijd een paar dagen heen in de zomervakantie en dan moesten we weer door, want mijn vader wilde dan naar de echte bergen....leuk dat iemand het plaatsje kent

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan