heeft iemand dit ook meegemaakt

A

Anoniem

Guest
ik was 7 weken oud zwagenr en heb een miskraan gehad na 6 maanden later ben ik weer zwanger geraakt en heb nu een dochter van 6 half maand oud .
maar   nu  bleek te zijn dat ik weer zwanger ben geraakt.van 7 weken oud

gisteren kreeg ik ineens last van mijn rug en buikkrampen  en ging ik de volgende ochtend   bloeden, ik voelde wel dat er een soort propje eruit kwam maar de vloskundige zij hoe niet het kindje te zijn en na een dag is het  wat minder geworden  

heb contact opgenomen met de  verloskundige maar kan pas voor een echo  volgende week  woensdag pas terecht komen ben een beetje ongerustig  

kan iemand mij helpen  

Hoi,

Dat propje hoeft idd niet het kindje te zijn. Kan ook heel goed een bloedpropje zijn of   zoiets. Maar het kan ook heel goed zijn dat het wel voorbij is. Ik probeer het niet mooier te maken dan het is. Maar als mama van 4 kinderen en 5 miskramen weet ik dat je alle opties open moet houden.

Mijn advies, wacht rustig (makkelijk gezegd) deze week af. Geniet van het zwanger gevoel dat je nog hebt, maar stel je wel in op slecht nieuws. Dan kan het alleen maar meevallen. Maar wie weet is het wel allemaal goed, en kun je over ruim 7 maanden weer genieten van een heerlijk klein hummeltje!!! Ik kan er over mee praten, heb het allemaal ook meegemaakt....

liefs lin

Terug
Bovenaan