Heeft iemand dit toevallig gehad?

Hallo allemaal.

Zo ver ik weet ben ik nog niet zwanger. Nu heb ik al eerder een berichtje geplaatst maar ga toch weer een vraag stellen. Ben 25 mei voor t laatst ongesteld geweest, nu had ik op 15 juni een positieve ovulatie test. Nou verloor ik vanaf. 21 juni bruine afscheiding en vanaf donderdag 24 wat rood erbij maar bijn niks ti's voornamelijk bruine afscheding of oud bloed lijkt t wel. Tussendoor een x met afvegen wat helder bloed maar dat was gelijk weer weg. De laatste tijd had ik elke x als ik ongesteld was ook een dag behoorlijk menstruatie pijn hier heb ik nu nog geen last meer van gehad. Snap er niks meer van. Zou ik misschien toch evt zwanger kunnen zijn? Verder niet echt kwaaltjes behalve dat ik veel trek heb inekkere f
dingen en de laatste tijd veel licht in mijn hoofd ben. Herkent iemand dit?
 
Het zou goed kunnen dat je een innestelingsbloeding hebt gehad en je zwanger bent. Als je zwanger bent ben je het echt nog maar net als ik het zo lees. Meestal beginnen de echte kwaaltjes vanaf een week of zes. Ik zal ook even een test doen dan weet je waarschijnlijk meer.
 
Inderdaad... een test doen.
Ik ben een test gaan doen omdat ik flauwgevallen was, voelde me ook erg licht in mijn hoofd en had daarna dagen, weken ontzettende honger. Werd er zelfs wakker van 's nachts...
Dus jouw kwaaltjes komen mij wel bekend voor...
 
Terug
Bovenaan