heeft iemand een paar handige tips voor mij????????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Ik wil weten of 1 van jullie weten om het beste
mannier is en snel om af te vallen.

Ik ben 30 aug 2005 bevallen van mijn dochter.
Ik ben in ander halve week al het vocht kwijgt geraakt en ik was dus ook
zo 15kilo kwijt maar ik moet nog 10kilo kwijt dan ben
ik op mijn oude gewicht.
En ik wil ook graag weten hoe ik het op het beste mannier
weer een strake buik en boven benen kan krijgen.

Wie kan mij dus helpen met een paar handige tips????????

Vriendelijke groeten en nog veel sterkte en succes.

Hoi penny,

Als eerste gefeliciteerd met je dochter.

Na mn bevalling moest ik 20 kilo kwijt raken om op mn oude gewicht te komen.62kilo
En dat is me ook gelukt in 10 maanden tijd.
Ik heb het zo gedaan:

Maak salade: een stukje komkommer 1/2 tomaat een hand vol gesneden ijsbergsla 2 eetlepels appelazijn en 1 gekookte aardappel. Dat allemaal door elkaar. Dit moet je ook de hele dag eten. 4 of 5 keer per dag. Maar je kunt ook varieren. In plaats van de aardappelen doe je er vlees, kip vis, of ei  bij. maar wel alles gekookt. en omde dag doe je in plaats van de appelazijn 1 eetlepel slaolie bij.
Boterham at ik alleen s'ochtend. 1stukje bij mn salade.
Dit moet je volhouden tot je op je oude gewicht komt.

Voor de stakke buik en benen heb ik eerlijk gezegd een ab king pro aangeschaft.
Dat is een fitnnis apparaat.( bij kijkshop voor 109 euro) om je buikspieren mee te trainen. Elke dag 15 minuten en je ziet het resultaat binnen 1 week. Ik heb ook heel erg veel gefietst. Dat deed ik en met de fiets en met de hometrainer..

Het is wel erg zwaar allemaal, maar ik heb het wel volgehouden, omdat ik mezelf zo dik en lelijk vond. ik ben uiteindelijk 22 kilo afgevallen en woog 60 kilo.
Ik weeg nu 70 kilo omdat ik ook zwanger ben.
Heel veel suc6 en sterkte.

Groetjes
Lina 28wkn zwanger.

hoi,
ik heb jaren gelijnd en gejojoot maar de enige manier die echt helpt en waarmee ik veel ben kwijtgeraakt en   nog is heel lullig goed(dus niet weinig) eten en veel bewegen!

ik at 's morgens slimfast en tussen de middag volkorenbrood tussendoor fruit en rond 16 uur een volkoren boterham dan om 18 uur eten en je hebt geen trek tussen door, de beste en snelste oefening voor je benen en billen en ook je uithoudingsvermogen (mbt afvallen) is hardlopen echt super ik keek er erg tegenop lag liever op de bank maar ik ben er een beetje verslaafd aan geworden en echt een superesultaat! en heel erg snel te zien

verder gewoon af en toe wat snoepen als ik stilstond dan een keer pata ofzo eten dan ging   het vreemd genoeg wel weer.
ik ben zo 30 kilo afgevallen en zit nog strak in mn vel als je te snel gaat dan lubbert dat ook

nou het is vast niet wat je wilde weten maar wel de enige blijvende manier....

oh ja en zoek een maatje waar je lekker tegenaan kunt klagen en die je van een snoepbui af kan houden

gr brenda

Twee keer in de week sporten, en dan inderdaad sporten als hardlopen, of fitness (cardio).
Nooit gaan dieeeten! Gewoon blijvend je eetpatroon aanpassen: weinig aardappelen en weinig pasta, veel groente en fruit, niet te veel vlees, niet te veel kaas, niet altijd te vette vleeswaren. Alles zo mager mogelijk. Niet te veel snoepen. En heel veel water drinken (geen frisdranken drinken, en niet te veel sapjes).
Als je gaat dieeten en je bent weer op je oude gewicht is de kans groot dat je weer aankomt omdat je eetpatroon dan weer anders wordt.
En, dat zullen wel velen tegen je zeggen, je figuur wordt nooit meer echt strak, je kunt wat voller blijven. Er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Succes!

Hoi

Bootcamp! Werkt echt. Vriendin van me is heel veel afgevallen en erg strak in vel en me moeder had celluites en is niets meer van te zien. Het is nog leuk ook en kost je maar 1 keer wat geld (of je moet iemand weten die de dvd's heb)

Gr. Nancy

Terug
Bovenaan