heeft iemand ervaring met de maxicosi van baby relax?

baby glenn

New member
Heeft iemand ervaring met het merk baby relax? Ik heb al op internet wat zitten rondkijken maar ik vind veel reacties een beetje tegenstrijdig. Soms prijzen ze hem en dan geven ze als cijfer een 6,3 niet echt logisch. ANWB heeft hem wel in het lijstje met goed staan...toch twijfel ik nog een beetje. Ik wil namelijk niet zoveel aan een maxicosi uitgeven omdat ik zelf geen auto heb..dus ik gebruik hem alleen maar als ik met iemand mee ga.
 
Als het niet goed zou zijn dan zouden ze het ook niet verkopen denk ik. En als het voor heel af en toe is maakt het denk ik niet veel uit.
Je kan ook op marktplaats kijken voor tweedehands? Je kan de hoes wassen.
Zeker als je hem niet vaak gaat gebruiken dan is het echt zonde.
 
Hoi

Wij hebben de maxicosi (zat bij kinderwagen) ook via marktplaats. Scheelt veel geld en heb alle hoezen lekker gewassen. En voor over de maxicosi kun je ook nog van die badstofhoesjes kopen die je heel makkelijk kunt wassen.
Ik heb zelf niet echt naar merken gekeken. Wij hebben alles van cambino.. Ik kon t merk, zolas vele andere merken, niet.

Succes
 
Ja ik heb hem ook via marktplaats gezien. Je kan de hoes idd ook wassen. Maar er word ook best veel verkocht wat eigenlijk niet echt goed is als ik de testen van de ANWB moet geloven. Kga hem toch maar halen denk ik voor 7.50 daar kan ik geen bult aan vallen. Er zijn geen gekke dingen als een ongeluk ofzo mee gebeurd dus.
 
wij hebben ook een autostoel, de 2e zegmaar, gekocht via MP. al dit soort stoeltjes worden gekeurd en als ze goedgekeurd zijn zit er zo'n sticker op. natuurlijk zal het ene merk sterker zijn dan het andere maar kgeloof niet dat het ene echt heel slecht is, dan zouden ze niet goedgekeurd zijn volgens EUnormen! en zeker als je zelf geen auto hebt dan zou ik het ook zo doen!!
 
Terug
Bovenaan