Heeft iemand ervaring met de minimonkey sling?

Hoi

In een blad zag ik de minimonkey sling staan. Dat leek me wel handig. Heeft iemand er ervaring mee? Hoe comfortabel is het om te dragen? En is het niet te warm voor baby in de zomer?

Hoop op wat reacties, goed of slecht welkom!

geen idee wat het is...???
een  soort draagdoek/-zak of een soort babybjorn??
iig dus geen ervaring mee. ben benieuwd of anderen het wel kennen...

groetjes,
mama in amsterdamzuid  

Hoi hoi,

Ik heb de minimonkey gekocht voor mijn vriendin en haar babytje. Ze maakte er eerst weinig gebruik van omdat hij een beetje diep is voor pasgeborene, na een mailtje naar hun site voor advies is ze hem binnenstebuiten gaan gebruiken en nu ligt hij er dagelijks in. Ook hangt ze hem in de box als een soort hangmatje.

Ik heb hem nu ook maar voor mezelf gekocht!

Groetjes liff (36+3 weken zwanger)

Wij hebben maudy er veel in rond gedragen in haar eerste zeer onrustige levensweken.........ideaal en heel geruststellend voor haar.
We hebben nu trouwens ook de dikke slaapzak, heerlijk met die koude nachten hier in het oosten.
Maudy is nu vier maanden en we hebben hem al een tijdje niet gebruikt, maar ik denk dat zodra het voorjaar begint dat we lekker met haar kunnen gaan wandelen, met ons meisje in dat ding.......

Liefs Rimke
Mama van Maudy, 8-9-2008

Hoi

Bedankt voor jullie reacties. Wat ik me afvraag: komt het erg op je schouders/nek/rug aan? Ik heb een whiplash gehad en nog regelmatig erg gespannen spieren. Is zo'n sling comfortabel te dragen?

BabyMsmama

Ik heb hem ook en er ook veel plezier van.
Ik gebruik hem voornamelijk om met mijn dochter de honden uit te laten, zonder dat ik die hele kinderwagen mee hoef te nemen, ik woon in een appartement gebouw met een stuk uitlaat/losloopbos voor het gebouw, dus terwijl de honden aan het rondrennen zijn. ligt Eva lekker in de sling.
Dus ook mij ervaring is positief.

gr. Alice
mv Eva 27-9-08

Van twee vriendinnen heb ik gehoord dat het gebruik voor baby's niet echt handig is. Ik heb hem gebruikt vanaf dat mijn zoontje 1 jaar was als heupdrager en dat was echt heel handig. Vooral op vakantie (toen was hij 16 mnd) hebben we hem echt elke dag meegenomen.
Nu verwacht ik over 5 weken onze tweede en ben benieuwd of ik hem dan ook ga gebruiken.

Terug
Bovenaan