Ik heb hem nu ruim een jaar in gebruik en vindt 'em geweldig. Hij is niet zo stevig als een gewone enkele kinderwagen maar dat vond ik van geen van de dubbele kinderwagens. De luchtbanden achterop geven veel rijcomfort. Beter dan die buggywieltjes die onder die treintjes zitten.
Je bent wel breed, net zo als een rolstoel. Wat rolstoeltoegankelijk is daar komt deze wagen ook. Je zal wel de brede kassa nodig hebben bijvoorbeeld en bij het gemiddelde Kruidvat-filiaal kom je niet meer binnen. Maar goed als je hem veel gebruikt is het een fijne wagen. Vooral de aparte reiswieg is erg prettig. Wat smal maar goed te doen, zeker de lengte. Maar zeker in vergelijking met het babynestje in zo'n treintje. Daar zijn ze zo uitgegroeid. Ik heb er nog niets mee gehad, alleen de rem blijft af en toe hangen maar als je het even opnieuw doet schiet hij weer los.
Als je het mij vraagt een absolute koop. Fatsoenlijke wagen met veel opties (reiswieg, zitje naar voren of achteren gericht en diverse ligstanden voor het zitje) voor een fatsoenlijke prijs!