Heeft iemand ervaring met romed testen??

Hoi
ik ben 3 dgn over tijd heb vanmiddag een romed test gedaan volgens die bijsluiter heb ik alles goed gedaan maar er kwam helmaal niks op te staan! helemaal geen streepje!! hoe kan dat nou? welke test kan ik wel gebruiken?? en heeft iemand dit mee gemaakt??

liefs een waterman
 
Hallo, dat zegt niets over het merk hoor,w.s heb je een test die niet werkt...zat er bij jou geen bijsluiter bij? bij mij de 2e keer wel. daarin staat dat je minimaal het controlestreepje moet zien anders heeft hij niet gewerkt. mischien ligt het aan de test of heb je niet genoeg urine gebruikt?
in elk geval opnieuw doen en er moet altijd,bij alle testen vlgs mij 1 controlestreepje staan.
succes!
 
Hoi Waterman,

Ik heb een goede ervaring met de romedtest. Met 1 dag overtijd was die al duidelijk positief. Een paar maanden eerder heb ik er een gedaan en daar was alleen het controlestreepje te zien.Ik denk dat je er een hebt met een fabricage-fout.
Over een paar dagen nog eens proberen (in ongeveer 3 dagen tijd verdubbelt je hcg-niveau).

Succes! Liefs, Kiki
 
Mijn ervaring met die Romedtetsten is dat je ze soms langer in je urine moet houden dan in de gebruiksaanwijzing staat. Dus je kan het beste je urine opvangen en niet meteen weggooien. Dan kan je als er niets verschijnt hem er nog even indoen. Dat werkte in ieder geval bij mij....

Groetjes,

Gea
 
Terug
Bovenaan