Heeft iemand ervaring met temperaturen?????

A

Anoniem

Guest
Hey, vraagje.
We zijn nu voor de 4de ronde bezig. Ik ben wel heel benieuwd wanneer nou precies mijn eisprong is, mijn cyclus  zit namelijk tussen de 26 en de 31 dagen.  Nu heb ik vernomen dat je dat kunt weten als je temperatuurt.
Heeft iemand hier ervaring mee? En zijn dit dan goed of minder goede ervaringen.
Hoe gaat dit in zijn werk??
Bedankt voor jullie tips.

Groetjes,

Mootje

Hoi Mootje dit had ik voor je in het andere topic voor je geplaatst...Succes ermee!!

Om er achter te komen wat je normale temp is, moet je gewoon elke ochtend als je wakker wordt. voordat je uit bed stapt je temp nemen. Ik zelf doe dat oraal. Ik hou het bij in een tabel. Na verloop van tijd zie je wat je meest gebruikelijke temp is.  

Aan de hand van je temp kan je zien wanneer je je ei gehad hebt. Het is dus iets om achteraf mee te bepalen wanneer je vruchtbaar bent geweest. Als je je ei gehad hebt, stijgt je temp met 0,3 tot 0,5. Als je temp 3 dagen hoger is dan normaal, kan je ervan uit gaan dat hij geweest is.
Als je  temp na je ei 18 dagen lang hoger blijft dan je gemiddelde, dan kan het een teken zijn dat het raak is.  Bij mij  was dat 17 dagen en toen werk ik toch ongi dus het is  geen teken dat  het 100% zeker is.  

Een uitgebreidere uitleg kan je vinden op deze site:  
http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=262    

Succes ermee!!!

Liefs,

Sara

He Sara,

Bedant voor je antwoord...
Ik denk dat ik hiermee maar eens ga beginnen.

Liefs, Mootje

Terug
Bovenaan