Heeft iemand ervaring met vroege zwangerschapstesten?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik Ben benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met de ultra gevoelige zwangerschap test van 2besure en de 6 dagen eerder van clearblue.</p><p>Wij zijn bezig voor een 2e kindje en ik heb op dit moment de volgende klachten: beroerd, niet in slaap kunnen komen en veel wakker liggen (normaal echt een slaapkop) een erg droge mond in de nacht, alsof je een flinke nadorst hebt. Het gevoel dat de menstruatie komt maar die blijft tot nu toe uit. Broodje kaas en chocola die mij niet smaken waar ik normaal echt gek op Ben. Overdag erg moe. En rommelende darmen. </p><p>Nu zit ik vandaag op 1 nod. En heb ik 4 nod een vroege test(6 dagen eerder) van clear blue gedaan, wel met middag urine. Deze gaf aan niet zwanger.  En vanmorgen een ultra gevoelige test van 2besure ook niet echt een 2e streepje te zien. </p><p>Heb zelf ook heel erg het gevoel zwanger te zijn maar toch 2 negatieve testen.</p><p>Is er iemand die dit herkent? En wat denken jullie is er nog een mogelijkheid dat ik alsnog positief ga testen?</p><p> </p><p>Liefs, </p>
 
Hi.
Ik ben met kerst en oud en nieuw mega ziek geweest. Dacht dat ik eindelijk corona had maar toch de dans weer ontsprongen gelukkig. Toen een zw test gedaan omdat het ook een rare uiting van een zwangerschap kon zijn haha. deze was op dat moment negatief, maar twee weken later testte ik in de middag ineens positief (omdat dat gekke gevoel nog niet weg was en mijn ongesteldheid uitbleef)
Nu inmiddels 8 weken zwanger en vanmiddag de eerste afspraak bij de VK. Alles is dus nog mogelijk? in ieder geval veel succes.
 
Niet iedereen maakt dezelfde hoeveelheid hcg aan. Ik teste 4 dagen te vroeg met een hele duidelijke streep, een andere vrouw test bijvoorbeeld pas een week na nod postief met een licht streepje. De kans is er dus zeker. Ik zou over 2/3 dagen weer testen als je niet ongesteld word aangezien je hormoon om de 2/3 dagen verdubbeld
 
De testen van de action en dan de gewone testen niet de early hebben bij mij twee zwangerschappen heel erg vroeg positief uitgeslagen. Die kosten haast niks!
 
Ik testte op 7 dpo al positief. Rond de derde mijn eisprong head, de 10de had ik een positieve test in handen.
 
Terug
Bovenaan