heeft iemand hier ervaring mee??

A

Anoniem

Guest
hoi,
even een vraagje. volgens de berekening van babybrabbel zou ik ongeveer vrij  22 juli mijn eisprong moeten hebben. ik heb de testen van mat care dus gedaan en had 21, 22 en 23 iets van een positieve test. (streepje was niet donkerder maar hij was er en iedere dag wat duidelijker). nu  kreeg ik vanaf zaterdag avond flinke buikpijn en nu is het wel weg maar links onderin mijn buik voel ik het nog steeds. toen ik de eerste maand met de pil was gestopt heb ik dit ook gehad toen zei de ha dat dat mijn eisprong kon zijn. ik voelde me gisteren ook de hele dag niet zo lekker en vandaag gaat het wel.
ik vind het allemaal zo vreemd want na de eerste keer heb ik dat niet meer gehad tot nu weer. het gevoel wat ik nu in mijn buik heb is ongeveer zo als ik ongi moet worden.
hebben nog meer meiden hier last van?????????????

groetjes pally

Ja dat heb ik.
De ene maand heb ik rond de eisprong een opgeblazen gevoel alsof ik al 3 weken ongesteld ben, de andere maand heb ik alleen een scherp stekende pijn links of rechts in mijn onderbuik, soms zelf het gevoel of mijn ei door mijn buikwand naar buiten wil en heel vaak voel ik helemaal niets. Ik ben er maar mee gestopt om al die verschillende situaties te analyseren omdat je er toch niets van kunt zeggen. Als ik wil kan ik al die verschillende pijntjes een verklaring geven die het dichtst past bij "Ja ik ben vast zwanger!" maar daar schiet ik niets mee op. Dan ben ik er veel te veel mee bezig.

Dus mijn advies: niet te veel op letten, niet te veel achter zoeken, maar als je echt iets niet vertrouwd  gewoon even aan de huisarts vragen.

Maisie

Hoi,

De klachten komen me niet bekend voor, maar met die testen van mat care kwam ik ook niet verder dan een licht positief streepje en volgens de bijsluiter is de test dan negatief, dus ik was al bang dat ik geen eisprong had en wat denk je................ZWANGER!!!!!!!!!!
Volgens mij geven die teste niet altijd donker positief.

En wat betreft alles wat je voelt, je moet echt je NOD afwachten, alles lijkt zo op elkaar dat je jezelf elke maand al blij loopt te maken terwijl het net zo goed anders kan zijn, maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!

Liefs Brenda

Terug
Bovenaan