heeft iemand hier ervaring mee??

Hallo allemaal...

Voel me een beetje misplaatst hier, want officieel hoor ik hier niet, maar op het oktober 2006 forum.. Maar goed, ik wil jullie toch even wat vragen...
Morgen heb ik een afspraak in het AMC voor de 1e termijns echo en een comditest.

Nou heb ik het gevoel (al een tijdje) dat mijn kindje niet meer leeft. Dat het hartje niet meer klopt dus. Ik heb geen bloedingen en/of krampen of iets dergelijks gehad, maar ik heb alleen een idee dat het niet goed zit... Heeft iemand hier daar ervaring mee? Ik vind het echt heel rot om te moeten vragen, maar ik wil het wel weten... Heeft iemand het inderdaad meegemaakt, dat het hartje niet meer klopte, zonder dat je daar zelf lichamelijk klachten van hebt gekregen? Ik ben gewoon zo bang dat het kindje niet meer leeft... Ik weet dat ik morgen gewoon moet afwachten, maar misschien dat jullie mij jullie eventuele ervaringen kunnen vertellen?

Groetjes,

Sharon

hoi sharon
bij mij was het inderdaad het geval.ik ging er 9 weken lang vanuit dat ik gewoon zwanger was.ik had immers geen krampen,geen bloedverlies enz...ik was weleens bang dat t niet goed was,je leest zoveel enge dingen.maar toch was er verder geen aanleiding voor en onze beide families zijn gezond en ik leef gezond.toen ik vorige week dinsdag naar de vk moest was ik opeens stiknerveus.ik voelde me daar totaal niet op mn gemak.en bij de echo zag ik meteen een bijna leeg zakje.een vruchtje van 6 weken zonder hartaktie.ik zei:ik was er al bang voor.maar hoe ik daarbij kwam weet ik niet.als je vruchtje inderdaad niet meer leeft,maar dat kun je onmogelijk voelen.bij mij ging er achteraf een belletje rinkelen omdat ik nooit geen zwangerschapsklachten heb gehad,maar ook dat zegt niks.genoeg zwangere vrouwen hebben nergens last van.
ik ga niet zeggen:morgen zal je zien dat alles dik in orde is,want dat hoeft nou eenmaal niet zo te zijn.maar natuurlijk hoop ik voor je dat je voorgevoel voortkomt uit overbezorgdheid en dat je het hartje ziet kloppen en alles dik in orde is(zoals bij 90 % van alle zwangere vrouwen het geval is!!).probeer rustig te blijven tot je morgen meer zekerheid hebt.als je niet morgen al een echo zou hebben had ik je mijn verhaal niet verteld,want ik wil je niet gek maken.morgen zal je het weten.wacht het rustig af.dat het bij mij mis was is domme pech.ga er nou maar niet vanuit dat jou hetzelfde overkomt.
laat je morgen weten hoe het was?
groetjes kari

Terug
Bovenaan