heeft iemand ook een spiraal laten verwijderen

A

Anoniem

Guest
heeft iemand ervaring ermee ik heb het 27 april verwijderd ik was niet meer aan het menstrueren door het spiraaltje maar ik ben op 29 april het geworden zeker 10 dagen heftig maar nou niks meer heb wel bepaalde symptomen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had zou het nou al raak kunnen zijn

Ik heb zelf geen spiraal gehad, dus weet ik het niet zo goed. Je zou altijd een test kunnen doen om te zien of je zwanger bent. Je zit nu al op dag 36 van je cyclus, dus wie weet... Ik denk dat het inderdaad zou kunnen, maar kwaaltjes heb je ook als je gewoon ongi wordt. Je lichaam is een veraderlijk iets! Nou succes en ik zal voor je duimen dat de RD wegblijven en dat het raak is!!
Liefs Yvonne

Hoi

Je schijnt wel heel snel zwanger te kunnen raken als je spiraal is verwijderd. Ik hoor namelijk ook veel verhalen dat je zelfs zwanger kunt raken met een spiraal. Ik heb een familielid die nu zwanger is met een spiraal. Mijn tante was ook snel zwanger nadat haar spiraal was verwijderd.
Ik zal voor je duimen.

Groetjes   sharine

Het schijnt er wel een beetje vanaf te hangen of je een Mirena of een koperspiraal had. Mirena is hormoonhoudend, dus de restjes daarvan kunnen nog gekke dingen met je lijf doen. Na een koperspiraal schijn je wel erg snel zwanger te raken en dat heb ik ook in mn omgeving zien gebeuren: spiraal eruit, kind erin, haha!

Ikzelf ben zelfs met Mirena zwanger geraakt... Nu het zwanger raken niet meteen wil lukken, heb ik wel zoiets van: verdorie, nu is het gewenst en lukt het niet, terwijl het toen een enorme verrassing was met veel medische nasleep.

Nou ja, in ieder geval veel succes! Groetjes, Faye

Terug
Bovenaan