Heeft iemand tips voor een DROGE nacht voor mijn zoontje?

Dit is mijn derde kindje en bij mijn dametjes heb ik hier zelden last van gehad. Maar meneer is elke ochtend helemaal nat. Hij piest ook echt heel veel s'nachts.
Eerst had ik Kruidvat/AH luiers, toen ben ik s'avonds een Pamper aan gaan doen, maar ook die houdt het niet!
S'nachts verschonen is niet echt een optie want hij slaapt al helemaal door en als je hem dan gaat verschonen gilt hij echt alles bij elkaar (dan zijn er dus drie kids wakker)!
Zelf schijnt hij er niet zoveel last van te hebben, maar ik vind het toch een vervelend idee dat hij soms een hele tijd nat is.
Als iemand een tip heeft...graag!
Ivy

Ook wij gebruiken een maatje groter voor de nacht en wel van het merk HUGGIES.
Ik heb op internet gelezen dat Huggies meer jongensluiers zijn en pampers meer meisjesluiers... Ik dacht nog: "Zal wel, maar ik kan het allicht proberen" (Ook al was ik niet zo te spreken over de newborns van Huggies).
En tot nu toe werkt het bij ons. Huggies zijn ook lekker elastisch en zitten hoger dan andere luiers.  Misschien het proberen  waard?

Succes.

Wendela  

Hallo,
Ook wij gebruiken bij onze dochter een maatje groter. Ze past nog in maat 5 maar we gebruikt al heel lang maat 6 's nachts. Ze plast 's nachts erg veel. Ik gebruik kruidvat luiers en die bevallen bij haar prima. Ik ben overgestapt van pampers naar kruidvat, omdat ik voor maat 6 vaak in de winkels mis greep. Dan hadden ze 6 weer niet.
Kruidvat heeft (tot  nu toe) altijd genoeg maat 6 in het schap liggen.
Succes.

Groeten Manon

Hallo,

Een tijdje geleden las ik ook ergens op een forum zo'n zelfde probleem.
Daar adviseerde iemand toen om een klein maandverbandje in de luier te leggen.
Ik heb het zelf nooit nodig gehad, maar het leek mij wel een goede tip.

Groetjes en succes

Terug
Bovenaan