heeft iemand tipssss?????????

Hai allemaal!!

Ninthe is nu 7 1/2 mnd, maar het brood eten en sap/ water/ thee drinken is een drama!!!

Het brood verzameld ze in haar geheemelte en slikt bijn nix door!!
En het drinken wil ze ook gewoon niet heb van alles al geprobeert; flesje, tuitbeker, gewone beker. nix helpt.

Heeft iemand tips???

Liefs Vano en Ninthe

Een tip voor het brood. Zorg ervoor dat het niet te vers is. Gebruik brood van minstens een dag of twee dagen oud.

Verder controleer ik na elk hap of Lukas niets meer in zijn mond heeft (tenminste dat deed ik want hij verzamelde ook alles in zijn gehemelte). Ondertussen kan ik ook vers brood nemen dat eet hij ook goed.

Voor het drinken heb ik helaas geen tip, behalve misschien een andere (grotere speen). Bij Lukas was het in het verleden ook drama totdat ik overging op een snellere speen.

Annemieke

Hoi!

Bij Isa heeft het ook best een tijdje geduurd voor ze haar brood goed at. In het begin sopte ik het altijd even in een beetje van haar melk. Dan is het net wat makkelijker weg te krijgen voor die ukkies dan zonder. En dat heb ik gewoon afgebouwd. Nu gaat het prima (nog geen korsten en nog kleine stukjes maar ze "kauwt" het aardig weg).

Succes!

Grtz. Poppetje71 mv Isa 9 mnd

Terug
Bovenaan