heeft iemand twee stokjes ...

waar ik mijn ogen mee open kan houden

Tess heeft ons bijna de hele nacht wakker gehouden ( ze heeft alleen van 11 tot 3 en van 5 tot 6 geslapen) en de rest heeft ze alleen maar gehuild en geroepen "is niet eerlijk tess bereden" (vertaling = is niet eerlijk Tess wil naar beneden)

We hebben haar genegeerd, boos toegesproken, getroost, flesje water gegeven maar niets hielp. Ze is wel wat verkouden en voelde zich waarschijnlijk niet zo heel lekker maar als ik bij haar kwam dan was ze stil.

ons dametje heeft nog nooit moeilijk gedaan met slapen dus ik hoop dat het eenmalig was.

Liefs sandra

Heerst wel hoor,.. hier loopt Kay ook al 2 nachten te spoken. Hij slaapt altijd enorm vast, dus hij is klaarblijkelijk niet lekker. Hij is dan ook wel erg verkouden, neusje verstopt, dus tsja,.. Ik weet dat er nu meer kindjes last van hebben.

Schijnbaar een virusje wat weer de rondte doet..

Dus em,.. stokjes delen? haha..

Succes!

Esmé mv Kay en ???

Je mag mijn stokjes wel hebben! Ik slaap heel weinig en ben ook niet echt moe, dus heb wat stokjes over, haha. Nee, best vervelend als ze je 's nachts wakker houden.  Dean huilt de laatste 2 dagen als hij naar bed moet, zowel 's middags als 's avonds. Hij kan nu een paar weken (!) mama zeggen e dat laat hij dan ook duidelijk horen. Heel zielig, maar ik laat 'm maar gewoon even huilen.

Succes en sterkte met de vermoeidheid en snotterige kindjes!

Groetjes,
Nelly

Stokjes??? Bij mij zijn het inmiddels hele balken geworden, hahaha. Maar inderdaad, het blijft vervelend als je je nachtrust niet krijgt! Vanavond gewoon lekker vroeg onder de wol kruipen en dan ben je zo weer bij!

Groetjes Fonske.

Hier nog een wandelende vaatdoek. Meneer heeft ieder half uur iets geroepen wat ie per sé moest hebben. En ik wilde alleen maar graag verder slapen, dus heb braaf gehoorzaamd, maar als ik bij de eerste keer had geweten dat ik nog 10 heen en weer zou gaan, dan had ik het niet gedaan! Eerst z'n speen (die boven z'n hoofd lag!), toen z'n konijn (die voor z'n neus lag!), toen z'n deken (voeteneind), toen iets wat ik niet kon verstaan, maar met een kusje nam ie genoegen, toen weer z'n speen ...... pfffffff de laatste keer liep ik echt al stampend richting kinderkamer! GRRRR
Maar goed, pappa is nu ziek, mamma voelt zich steeds zieker, dus misschien voelt hij zich ook niet zo lekker. Zou me niets verbazen.
Maar goed, ik sluit me dus aan bij de stokjes-wanna-haves ...
Liefs Nelleke

De griep gaat inderdaad rond,zowel  de verkouden/keelpijn variant als de buikgriep.
Hier zaten we er vorige week mee dus mijn stokjes zijn overbodig,al zijn ze wel versleten!
Groetjes Tanja

Helaas geen stokjes, wel boomstammen, maar die hebben wij zelf nodig!

Er hangt iets in de lucht blijkbaar, Lyanne is ook al 2 nachten aan het spoken, huilen en niet meer willen slapen, morgen langs de ha omdat ze ook erg uit haar mondje stinkt, keelpijn????

En dan de zwangerschapskwaaltjes, ach, het we hebben het er voor over ().

Slaap lekker (hopelijk voor jullie) vanavond!

GRoetjes, Marieke mv Lyanne 32+6 wkn zwanger

Pff ik ken het helemaal. Doe mij er ook maar 2. Gisteravond ben ik met een collega naar Les Miserables geweest en ik was natuurlijk laat terug. Tegen 2 uur ging ik naar bed, alleen was Jamie het daar niet mee eens geloof ik. Krijsen, gillen, niks was goed. Uiteindelijk tegen beter weten in maar bij ons in bed gelegd, want om 5.45 uur ging gewoon mijn wekkertje weer. Pfffff wat een nacht!!!

Gr. Natasja mv Jamie

Terug
Bovenaan