Heeft iemand van jullie al eens...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Heeft iemand van jullie wel eens het Sinterklaasweekend van Center Parcs geboekt? Ik vraag me af of het leuk is. We zijn van plan om het weekend van 1 dec te boeken (last minute). Nu willen we eigenlijk naar een park in belgie omdat we dat heel leuk vinden. We zijn daar al eens geweest. Maar het Sinterklaasweekend is in twee andere parken van Center Parcs. Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die het al eens meegemaakt hebben en het de zeker de moeite waard vinden.

Bedankt weer!
Groetjes Babybelle

Nee ik niet, lijkt me op zich wel leuk, Echt helemaal op de kinderen gericht. Ik weet dat iemand Ing heeft geadviseerd daar heen te gaan. Misschien kun je dat topic vinden en staat daar de gene in die er geweest is (of misschien had ze het alleen gezien?)

groetjes Maris

Hoi Babybelle,

Wij gingen elke jaar (zo 8 jaar achter elkaar) met het sinterklaasweekend naar centerparcs met de hele familie (18 man+kids). Niet elk jaar hebben we een sinterklaas geboekt, maar dat was toch ook wel errug leuk hoor! En hij komt dan aan met de boot , is ook leuk om te zien...
Meestal gingen we daarvoor ff zwemmen, dan kwam de Sint... En in het centrum werd dan meestal ook wel wat leuks georganiseerd!! Dan weer terug naar het huisje dat bezaaid lag met kado's en pepernoten...

Helemaal top als ik weer aan die weekends denk!!! 's avonds deden we dan surpises enzo...echt lachen!!!
Veel plezier..

gr. Ilone

Hoi hoi,

Mijn vriendin ging altijd wel!! En die vond het zoooooooo leuk. ik vind Rik nu ngo te klein, maar over een jaar of 2 denk ik wel dat we dat gaan boeken, lekker gezellig!!

X Saskia

Terug
Bovenaan