HEEFT IEMAND WELEENS EEN POSITIEVE OVULATIE TEST GEHAD?????

A

Anoniem

Guest
Hallo dames op dit forum,

Ik zit toch met de vraag of iemand wel eens  een positieve uitslag heeft gehad met die ovulatie testen?? Ik probeer het al dagen en nog geen 1 keer positief!??!
Ik heb mijn NOD ongeveer 6 febr. dus vruchtbare dagen van 18 T/M 25 januari. Flink geklust ondanks de negatieve testen is toch wel goed he?
Kan ik toch zwanger raken als deze testen negatief zijn??
Heb het gevoel dat ik echt goed mijn best doe!

Groetjes Suus 1980

hoi suus.,
ik heb 1 keer een positieve ovulatietest gehad, heb ook nog maar 1 keer een eisprong gehad en die lieten de testen dus meteen zien, frustrerend hé als je elke dag ziet dat hij nog negatief is!

nou succes in ieder geval.

liefs nathalie.

Hoi Suus

Ik kan geen antwoord op je vragen geven, helaas. Ik herken je frustraties, want hier hetzelfde verhaal. Net weeeeer een negatieve ov-test....grrr en dat op dag 16 (ik test al vanaf dag 9) Over 11 dagen alweer NOD, zou ik dan nog een eisprong kunnen krijgen? Ik geloof er deze cyclus niet meer in, ... krijg af en toe de deprimerende gedachte dat ik misschien geen eisprong meer heb????

Of dat ik misschien die ene % ben waarbij de test niet werkt???

Ben net als jij benieuwd naar ervaringen van anderen met deze testen.......stille hoop dat er ook meiden zijn die met negatieve testen toch zwanger zijn geworden .......

Grtjs, cee

ik snap helemaal wat je bedoelt! ik heb deze ronde (1) ook ovulatietesten gedaan om te kijken hoe ik me voel dan en of ik het merk. wat denk je? 14 negatieve testen en toen was ik het zat! nou had ik ook een cyclus van 63 dagen dus ja.
ovulatietesten zijn denk ik heel handig, maar om ze de hele cyclus te doen wel erg duur. dus ik ga eerst maar es duimen voor een korte cyclus voor ik die dingen weer ga kopen!!
Succes meiden, ik duim voor jullie!!
groetjes Ella

Terug
Bovenaan